Η Realme αλλάζει το σλόγκαν της σε “Make it real”
Η Realme ανακοίνωσε μια αλλαγή στο σλόγκαν της, το οποίο θα είναι πλέον “Make it real”. Ο επικεφαλής της εταιρείας, Sky Li, δημοσίευσε μια ανοιχτή επιστολή εξηγώντας πώς φέτος θα υπάρξει ένας επαναπροσδιορισμός του Brand της Realme σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.
Η εταιρεία θα μεταβεί από μια “προσανατολισμένη στις ευκαιρίες” σε μια “προσανατολισμένη στη φήμη” προσέγγιση, με στόχο να γίνει ένα Brand που απευθύνεται στους νέους χρήστες.
Η Realme βρίσκεται στην αγορά για πάνω από πέντε χρόνια και δεν πρόκειται να αλλάξει κατεύθυνση, σύμφωνα με την επιστολή. Η μετάβαση της στρατηγικής θα έχει ως στόχο η εταιρεία να δώσειε βαρύτητα στις μακροπρόθεσμες επενδύσεις και ανάπτυξη.
Ο Sky Li δήλωσε επίσης ότι το λογότυπο της Realme θα βελτιστοποιηθεί, ότι και να σημαίνει αυτό. Προς το παρόν, είναι το ίδιο όπως ήταν το 2019 και δεν γνωρίζουμε εάν ο επικεφαλής της εταιρείας εννοούσε μια μικρή αλλαγή στη γραμματοσειρά ή το μέγεθος.
Η πλήρης επιστολή είχε πάνω από 1.700 λέξεις και ήταν γεμάτη με τόσο πολύ μάρκετινγκ χωρίς ιδιαίτερο νόημα, σε σημείο που αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε αν διαβάζαμε κάποιο ένα AI generated κείμενο.