back to top
Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου, 2025
ΑρχικήΆρθραΗ Microsoft και το Gaming: Μια σχέση που αντέχει στις κρίσεις

Η Microsoft και το Gaming: Μια σχέση που αντέχει στις κρίσεις

0
(0)

Loading

Πρόσφατες αναφορές υποστήριζαν ότι ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, κάποια στιγμή σκέφτηκε σοβαρά το ενδεχόμενο να κλείσει το τμήμα Xbox. Ακόμη πιο πίσω, ο συνιδρυτής της Microsoft, Paul Allen, μέσω της επενδυτικής του εταιρείας, είχε προτείνει στην Microsoft να “ξεφορτωθεί” το Xbox και να το μετατρέψει σε ξεχωριστή επιχείρηση. Όλα αυτά όμως δεν έγιναν ποτέ. Και τώρα, ο Nadella μιλά ανοιχτά για τη δέσμευση της Microsoft στο gaming.

Σε μια συνέντευξή του στον Dwarkesh Patel, ο Nadella ξεκαθάρισε ότι οι επενδύσεις της Microsoft στο gaming δεν είναι απλώς ένα μέσο για την επίτευξη κάποιου άλλου σκοπού. Τόνισε ότι η Microsoft έχει μακρά ιστορία υποστήριξης των παιχνιδιών, φέρνοντας ως παράδειγμα το Microsoft Flight Simulator, ένα προϊόν της Microsoft πριν καν δημιουργηθεί η πρώτη έκδοση των Windows. “Το gaming έχει μια μακρά ιστορία στην εταιρεία, και θέλουμε να ασχοληθούμε με το gaming για χάρη του gaming,” δήλωσε χαρακτηριστικά. “Πάντα ξεκινάω λέγοντας ότι μισώ να βρίσκομαι σε επιχειρήσεις που είναι μέσα για κάποιο άλλο σκοπό. Πρέπει να είναι σκοπός από μόνες τους.”

Οι δηλώσεις του Nadella ήρθαν ως απάντηση σε ερώτηση σχετικά με το αν είχε κάποια “προαίσθηση” για το πώς το gaming θα μπορούσε να συμβάλει στην προσπάθεια της Microsoft στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, χρησιμοποιώντας τα παιχνίδια για την εκπαίδευση των μοντέλων της. Ο Nadella εξήγησε ότι η Microsoft είναι μια εταιρεία που πρέπει να συνδυάσει όλα αυτά τα πλεονεκτήματα και να είναι καλύτεροι “ιδιοκτήτες” προσθέτοντας αξία. Για παράδειγμα, το cloud gaming είναι κάτι φυσικό για την εταιρεία να επενδύσει, καθώς αυτό θα επεκτείνει τη συνολική αγορά και θα αυξήσει τη δυνατότητα των ανθρώπων να παίζουν παιχνίδια παντού.

Ο Nadella συνέχισε λέγοντας ότι οι νέες επενδύσεις της Microsoft στην τεχνητή νοημοσύνη με επίκεντρο το gaming, όπως η τεχνολογία Muse, μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα ανάπτυξης παιχνιδιών της Microsoft να δημιουργεί παιχνίδια πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. “Ως ο μεγαλύτερος εκδότης στον κόσμο, αυτό θα είναι χρήσιμο. Αλλά ταυτόχρονα, πρέπει να παράγουμε παιχνίδια υψηλής ποιότητας. Δεν μπορείς να είσαι εκδότης παιχνιδιών χωρίς, πρώτα και κύρια, να επικεντρώνεσαι σε αυτό,” είπε.

Η τεχνολογία Muse της Microsoft, που η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι το πρώτο “μοντέλο κόσμου και ανθρώπινης δράσης” που εκπαιδεύεται στο εγκαταλελειμμένο παιχνίδι Bleeding Edge της Ninja Theory, δεν θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία παιχνιδιών, αλλά για να βοηθήσει τους ανθρώπους να εργάζονται πιο γρήγορα, σύμφωνα με τη Ninja Theory.

Ο Nadella συνέκρινε τα δεδομένα gaming με τη σημασία του YouTube για την Google, υπογραμμίζοντας τη δυναμική τους αξία για τη Microsoft. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια αμφιλεγόμενη τεχνολογία στον χώρο του gaming και σε πολλούς άλλους τομείς. Παρά τις ανησυχίες, μια πρόσφατη μελέτη της GDC διαπίστωσε ότι η πλειονότητα των στούντιο παιχνιδιών παγκοσμίως χρησιμοποιεί ήδη γενετική τεχνητή νοημοσύνη. Η ίδια η Microsoft έχει δηλώσει ότι οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσουν σε απώλεια θέσεων εργασίας βραχυπρόθεσμα, αλλά μπορεί να οδηγήσουν σε περισσότερες ευκαιρίες μακροπρόθεσμα. Η Microsoft απέλυσε περισσότερους από 2.500 ανθρώπους σε ρόλους gaming τον τελευταίο χρόνο, αν και δεν είναι γνωστό αν η μείωση αυτή είχε σχέση με την τεχνητή νοημοσύνη. Οι ηθοποιοί φωνής σε βιντεοπαιχνίδια έχουν επίσης απεργήσει λόγω ανησυχιών σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη.

via

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

George S. Metallidis
George S. Metallidishttps://techlog.gr
Όλα ξεκίνησαν το 1988 όταν μπήκε στο σπίτι το πρώτο PC ένας 32bit 80386 με 4mb ram, CGA γραφικά σε 16colours monitor....και φυσικά λιώσιμο με το DOS game Grand Prix Circuit της Accolade
Τελευταία άρθρα

Δείτε ακόμα!

150ΥποστηρικτέςΚάντε Like
132ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Recent Comments