21 Φεβρουαρίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Η Google παρουσιάζει τη νέα της πιστωτική κάρτα

1 min read
182191311 GooglePay.jpg.e459fd8a2140247d620b1a409f05a6aa1 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Loading

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας TechCrunch, η Google βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης ενός νέου εγχειρήματος, μίας νέας έξυπνης πιστωτικής κάρτας που δεν αναμένεται να διαφέρει και πολύ από την Apple Card.

Αν και ο τρόπος πληρωμής ενδεχομένως θα υπαγορεύσει και τις υπόλοιπες διαφορές της σε σχέση με τη λύση της αντιπάλου της (π.χ θα μπορούσατε να προσθέσετε χρήματα στην κάρτα της Google) εντούτοις πολλές βασικές έννοιες θα παραμείνουν ίδιες, με την βασισμένη στο δίκτυο ηλεκτρονικών πληρωμών VISA κάρτα της Google να μπορεί να λειτουργήσει τόσο ως κανονική πιστωτική κάρτα (έχοντας φυσική μορφή) αλλά και ως ψηφιακή κάρτα για tap-to-pay/ ανέπαφες πληρωμές με το κινητό.

Η ασφάλεια βεβαίως αποτελεί κρίσιμης σημασίας ζήτημα για την Google. Θα έχετε έναν αριθμό εικονικής κάρτας που θα μπορούσατε να μπλοκάρετε ή να κάνετε reset άμεσα και θα μπορούσατε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την εικονική κάρτα σας αν χρειαστεί να κλειδώσετε την χαμένη ή κλεμμένη σας φυσική κάρτα. Υπάρχουν επίσης ενδείξεις ότι θα έχετε τον έλεγχο των δεδομένων που μοιράζεστε.

Google-Pay-Debit-Card.png.e7d2d91862e469428ebffdf4831f77c6.png

Σε ερώτηση του TechCrunch, ένας εκπρόσωπος της Google δεν επιβεβαίωσε τα σχέδια της εταιρείας για την πιστωτική κάρτα ωστόσο επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία διερευνά διάφορες συνεργασίες στο πλαίσιο του Google Pay και ανέφερε ότι οι κύριοι συνεργάτες της αυτή την περίοδο είναι οι Citi και Stanford Federal Credit Union (που αναμένεται να συνεργαστούν με την Google για την χρεωστική/ πιστωτική κάρτα).

Google-Card-Privacy-Security.thumb.png.e63066b8a21d202a74af95160bb969d9.png

Όπως έκανε και η Apple, με τέτοιες υπηρεσίες μπορεί να δημιουργηθεί ένα σταθερό ρεύμα εσόδων από πάνω από τις υπάρχουσες επιχειρήσεις της. Και επειδή η Google στην ουσία είναι ένας γίγαντας της διαφήμισης, θα μπορεί να χρησιμοποιήσει δεδομένα –τουλάχιστον των πελατών που θα το επιλέξουν- για να βελτιώσει τις στοχευμένες διαφημίσεις της και να γίνει πιο αποτελεσματική.

Πηγή: insomnia.gr

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author

Δείτε ακομα