Κοροναϊός: Γονατίζει το Internet της Ιταλίας από το Fortnite και το Call of Duty
Ολοένα και πιο ανησυχητικές είναι οι διαστάσεις που παίρνει η εξάπλωση του νέου κοροναϊού COVID-19, (SARS-COV-2) και με τον περισσότερο κόσμο να είναι κλεισμένος μέσα στο σπίτι του να ψάχνει τρόπο να ψυχαγωγηθεί και να περάσει την ώρα του.
Η αλήθεια είναι ότι η εποχή που ζούμε είναι σίγουρα η εποχή της αδιαλείπτου συνδεσιμότητας με τη ζωή του καθενός από εμάς να εξαρτάται ολοένα και περισσότερο από το Internet καθώς πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες όπως η καθημερινή μας ενημέρωση μέσω διαδικτύου, τα social media, η εργασία μας, online gaming, υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, κ.λ.π. να είναι απόλυτα συνυφασμένες με το διαδίκτυο και να απαιτούν συνεχώς να είμαστε online.
Για σκεφτείτε όμως τι θα γινόταν αν κάποια στιγμή δεν θα μπορούσες έτσι απλά να συνδεθείς ή να υπήρχαν σημαντικές καθυστερήσεις στη σύνδεση σου με το Internet;
Η σύνδεση μας με τον παγκόσμιο ιστό και ο τρόπος που συνδεόμαστε είναι στην ουσία μία μεταφορά δεδομένων από τον έναν κόμβο στον άλλον κ.ο.κ. Όμως όλα αυτά τα δεδομένα ταξιδεύουν πάνω σε κάποιους διαύλους επικοινωνίας που αυτοί με τη σειρά τους έχουν κάποια χωρητικότητα. Τι θα γινόταν αν ξαφνικά αποφασίζαμε όλοι μας να πάρουμε το αμάξι μας και να πάμε από το σπίτι μας για παράδειγμα σε μία παραλία, μα φυσικά κυκλοφοριακό χάος και μποτιλιάρισμα.
Έτσι λοιπόν τις τελευταίες ημέρες φαίνεται ότι το Internet της Ιταλίας έχει κυριολεκτικά γονατίσει καθώς γίνεται τεράστια χρήση του από τους Ιταλούς πολίτες.
Τα σχολεία σε όλη την Ιταλία είναι εντελώς κλειστά, γεγονός που σύμφωνα με πληροφορίες οδηγεί σε ραγδαία αύξηση της κίνησης στο Διαδίκτυο, καθώς τα παιδιά που είναι όλη μέρα σπίτι έχουν λιώσει στα online παιχνίδια.
Σύμφωνα με ένα άρθρο του Bloomberg η Telecom Italia SpA, ένας εκ των μεγαλύτερων internet providers της Ιταλίας, τις τελευταίες ημέρες υποστήριξε ότι ο αριθμός των δεδομένων που διήλθαν από το εθνικό δίκτυο της Telecom Italia SpA αυξήθηκε σχεδόν κατά 75%.
Αυτή η τεράστια αύξηση οφείλεται κυρίως σε online παιχνίδια όπως το Fortnite και το Call of Duty, στα οποία πληθώρα παικτών απαιτούν ολοένα και περισσότερο bandwith (εύρος ζώνης) αλλά και ένα update του παιχνιδιού που μπορεί να φτάσει τα 25Gb να κατεβαίνει ταυτόχρονα από εκατομμύρια παίκτες.
Ο Τεχνικός Σύμβουλος της Telecom Italia Luigi Gubitosi την Τετάρτη σε τηλεφωνική επικοινωνία με τους αναλυτές δήλωσε ότι “Παρατηρήθηκε αύξηση πάνω από το 70% της κίνησης στο Internet μέσω του σταθερού μας δικτύου και αυτό κυρίως από τα online games όπως το Fortnite”.
Παρόμοια και ο αντιπρόεδρος της Telia Carrier της Σουηδίας αναφέρει ότι τις τελευταίες 10 ημέρες πολλές εταιρείες που εξαρτώνται από υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης έχουν ζητήσει έως και πενταπλάσια αύξηση της ταχύτητας τους και του διαθέσιμου bandwith της υπηρεσίας τους και ο ίδιος υποστηρίζει ότι τις ημέρες που θα ακολουθήσουν θα παρατηρηθεί μία μεγάλη αύξηση της χρήσης του διαδικτύου, λόγω της πανδημίας!