19 Ιουλίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Ο Opera μπλοκάρει τώρα τους trackers με ένα μόνο κλικ

1 min read
aude2bV6fcuCmvWTTttrhm 650 801 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Loading

Κυκλοφόρησε το Opera 64 με νέα χαρακτηριστικά και νέες λειτουργίες ιδιωτικότητας.

Τώρα μπορεί να αποκλείσει αυτόματα όλα τα cookie παρακολούθησης τρίτων για να αποτρέψει τις ενοχλητικές διαφημίσεις που σας ζαλίσουν κάθε λίγο και λιγάκι.

Τα καλά νέα όμως από άποψη της ιδιωτικότητας σας δεν σταματούν εδώ καθώς ο νέος browser μπορεί να μπλοκάρει όλες αυτές τις επιχειρήσεις που δημιουργούν ένα μοναδικό και εξαιρετικά λεπτομερές προφίλ βασισμένο στην online δραστηριότητά σας μέσω cookies, trackers κ.λ.π.

Οι προγραμματιστές της Opera αναφέρουν ότι έχει επίσης πολύ καλή δουλειά όσον αφορά στην απόδοση, αυξάνοντας τις ταχύτητες περιήγησης σχεδόν κατά 20%.

Τώρα όσον αφορά την επιλογή αποκλεισμού των trackers.

Πηγαίνετε στις γενικές ρυθμίσεις του Opera και στο μενού Easy Setup.

Ένα εικονίδιο θωράκισης στη γραμμή διευθύνσεων θα εμφανιστεί όταν ενεργοποιηθεί η επιλογή, στην οποία μπορείτε να κάνετε κλικ για να δείτε πόσα cookies έχουν αποκλειστεί και για να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία block trackers για τον τρέχοντα ιστότοπο.

Είναι ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό που θα καλωσοριστεί πιστεύω ιδιαίτερα  από τους υπερασπιστές της ιδιωτικής ζωής και θα βρίσκεται δίπλα στην υπάρχουσα ενσωματωμένη υπηρεσία αποκλεισμού διαφημίσεων και δωρεάν υπηρεσία VPN της Opera.

Μπλοκάρισμα Cookies

Το Opera ωστόσο δεν είναι το πρώτο πρόγραμμα περιήγησης που βάζει φρένο σε ανεπιθύμητα cookies τρίτων. Το Mozilla εισήγαγε την επιλογή αποκλεισμού όταν κυκλοφόρησε τον Firefox 63 τον Οκτώβριο του 2018 και το κατέστησε σαν προεπιλεγμένη ρύθμιση όταν ο Firefox 69 ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019.

Έχουμε επίσης δει μια πειραματική λειτουργία του Chrome που επιτρέπει στους χρήστες να αποκλείσουν τα cookies τρίτων με ένα μόνο κλικ, αν και αυτό είναι απίθανο να γίνει ως προεπιλογή σύντομα, καθώς η Google αγωνίζεται για το πρόβλημα της προστασίας της ιδιωτικής ζωής των χρηστών προσπαθώντας παράλληλα να διατηρήσει και την ευημερία των επιχειρήσεων μέσω των διαφημίσεων.

Η Google είχε προτείνει τη δέσμευση όλων των cookie παρακολούθησης τρίτων το οποίο σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι ενδέχεται να προσέλκυαν πιο κακόβουλους τρόπους εντοπισμού χρηστών του ιστού (όπως δακτυλικά αποτυπώματα) και έτσι πρότεινε ένα νέο μοντέλο για διαφήμιση μέσω διαδικτύου χρησιμοποιώντας ένα “sandbox ιδιωτικότητας” που θα επέτρεπε ένα βαθμό ανωνυμίας.

Ωστόσο, αυτή η ιδέα θα απαιτούσε μια πλήρη επανεξέταση της διαδικτυακής διαφήμισης όπως την ξέρουμε. Προς το παρόν, η προσφορά της δυνατότητας παρακολούθησης μπλοκ είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να δοθεί στους χρήστες η δυνατότητα ελέγχου των δεδομένων τους.

πηγή

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author

Δείτε ακομα