Τα προϊόντα τεχνολογίας στην κορυφή των προτιμήσεων για τις αγορές της Black Friday
Τα προϊόντα τεχνολογίας βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων του αγοραστικού ενδιαφέροντος των Ελλήνων κατά τις αγορές της εκπτωτικής περιόδου της Black Friday. Αυτό επιβεβαιώνει νέα έρευνα της NielsenIQ, η οποία διαπιστώνει ότι τα προϊόντα τεχνολογίας και τα είδη ρουχισμού και υπόδησης βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων, με περισσότερους από τους μισούς ερωτηθέντες να δηλώνουν ότι θα εκμεταλλευτούν τις προσφορές.
Οι άνδρες δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα τεχνολογικά προϊόντα, με τα smartphones να κυριαρχούν, ενώ οι γυναίκες εστιάζουν περισσότερο στα είδη ένδυσης και υπόδησης. Οι τηλεοράσεις και τα laptops/notebooks συμπληρώνουν τις δημοφιλέστερες επιλογές στην κατηγορία της τεχνολογίας, ενώ οι οικιακές συσκευές, μικρές και μεγάλες, συγκεντρώνουν επίσης σημαντικό ενδιαφέρον.
Οι άνδρες δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα τεχνολογικά προϊόντα, με τα smartphones να κυριαρχούν
Συνολικά, οι Έλληνες αναμένουν με αμείωτο ενδιαφέρον την έλευση των προσφορών της Black Friday. Σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα της NielsenIQ, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 1001 άτομα ηλικίας 18-64 ετών, 8 στους 10 Έλληνες σκοπεύουν να συμμετάσχουν στις αγορές της Black Friday, ενώ 6 στους 10 δηλώνουν ότι θα επωφεληθούν για να καλύψουν ανάγκες που ανέβαλαν το προηγούμενο διάστημα.
Η δυναμική των online αγορών
Η εκπτωτική περίοδος αποτελεί ευκαιρία και για την αγορά ειδών πρώτης ανάγκης. Πολλοί καταναλωτές σχεδιάζουν να επενδύσουν σε προϊόντα από super markets, δείχνοντας πως οι ανάγκες της καθημερινότητας δεν λείπουν από τη λίστα των αγορών.
Όσον αφορά τα κανάλια αγορών η ισχυρή δυναμική των online αγορών συνεχίζεται, ανταγωνιζόμενη τη δημοτικότητα των φυσικών καταστημάτων. Οι καταναλωτές επιλέγουν το κανάλι αγορών τους με βασικά κριτήρια τις χαμηλές τιμές, την ποικιλία μαρκών και τη διαθεσιμότητα προϊόντων. Στα φυσικά καταστήματα, η δυνατότητα άμεσης παραλαβής του προϊόντος αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα, ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα κερδίζουν έδαφος χάρη στις εγγυήσεις που προσφέρουν.
Σύμφωνα με όσα δείχνει η έρευνα, παρόλο που πολλοί καταναλωτές δεν έχουν προγραμματίσει απόλυτα τις αγορές τους, δηλώνουν έτοιμοι να περιμένουν την τελευταία στιγμή για να αξιολογήσουν τις προσφορές. Η στρατηγική αυτή καταδεικνύει την έμφαση που δίνουν οι Έλληνες στην εξεύρεση της καλύτερης δυνατής «ευκαιρίας».
«Η Black Friday συνεχίζει να αποτελεί θεσμό για την ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας ότι, παρά τις οικονομικές προκλήσεις, οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν, επιλέγοντας προσεκτικά τα προϊόντα και τα κανάλια αγορών τους» σχολιάζει η Nielsen. Οι φετινές προβλέψεις επιβεβαιώνουν ότι η συγκεκριμένη ημέρα έχει καθιερωθεί ως η κορυφαία στιγμή της χρονιάς για το λιανεμπόριο, με τις προσδοκίες να παραμένουν υψηλές τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από αυτήν των εμπόρων.