29 Απριλίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Η ContactPigeon εντάσσει στο δυναμικό της τον κ. Δημήτρη Τραυλό ως Head of Omnichannel Acceleration.

1 min read
01 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Loading

Αθήνα, Μάιος 2020: Η ContactPigeon, η omnichannel customer engagement solution που υποστηρίζει εκατοντάδες κορυφαία brands σε Ευρώπη & Αμερική, εντάσσει στο δυναμικό της τον κ. Δημήτρη Τραυλό (ex Διευθυντή eBusiness της BSB Fashion) ως head μιας νέας επιχειρηματικής μονάδας, με στόχο το digital transformation των physical retailers.

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που προσθέτουμε τον Δημήτρη στο έμψυχο δυναμικό μας. Ο ερχομός του αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο, για όλο τον πλανήτη και για το retail ειδικότερα, σημαίνει πολλά τόσο για την εταιρία, όσο και για τους πελάτες μας. Πρόκειται για ένα C-level executive με βαθιά γνώση και εμπειρία πάνω στο Retail & το eCommerce, τόσο στην Ελληνική όσο και στην Παγκόσμια αγορά. Αξιοποιώντας την εμπειρία του από τη μεριά του retailer θα μπορέσουμε να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο την ενσωμάτωση της omnichannel λύσης μας στην νέα καθημερινότητα των πελατών μας, χαρίζοντας τους ένα πραγματικό πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό”

  – Γιώργος Μοιρώτσος, Ιδρυτής & CEO, ContactPigeon

Τα νέα του καθήκοντα ως Head of Omnichannel Acceleration στην ContactPigeon:

Στον νέο του ρόλο στην ContactPigeon θα ηγηθεί του Omchichannel department, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση του προσανατολισμού της εταιρίας στο Omnichannel Commerce τόσο σε επίπεδο Business Development, όσο και σε Product Development. Ο απώτερος σκοπός είναι η περαιτέρω βελτίωση των εμπορικών αποτελεσμάτων, δυνητικών και υπαρχόντων πελατών, με τη χρήση βέλτιστων διακαναλικών πρακτικών που βασίζονται στην Omnichannel Engagement Platform της εταιρείας. 

Λίγα λόγια για τον Δημήτρη Τραυλό

  • Έχει εργαστεί σε ηγέτιδες εταιρείες του Λιανεμπορίου καταλαμβάνοντας υψηλόβαθμες θέσεις ευθύνης  (eBusiness Director – BSB Fashion, eCommerce Manager – INTERSPORT, eCommerce & CRM Manager – Galerie de Beaute )
  • Διαθέτει πολυετή και εις βάθος επαγγελματική γνώση & εμπειρία σε πολλαπλούς κλάδους (Fashion, Sports & Footwear, Beauty, Φαρμακευτικό)
  • Έχει διατελέσει μέλος Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης στα e-Volution Awards, εισηγητής σε εκπαιδευτικές ημερίδες και συνέδρια, καθώς και μέλος της Ευρωπαϊκής Digital Transformation Committee της INTERSPORT International επί συναπτά έτη.

Περισσότερα για τη ContactPigeon
Η ContactPigeon έχει αναπτύξει μια omnichannel customer engagement πλατφόρμα, η οποία βοηθά τους retailers να αυξήσουν τις πωλήσεις και το customer retention τους, μέσα από μία σειρά από στοχευμένα, αυτοματοποιημένα & προσωποποιημένα μηνύματα με βάση τη συμπεριφορά του εκάστοτε πελάτη. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 και στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται κορυφαία brands όπως L’OREAL, Body Shop, Fujitsu, Hertz κ.α., ενώ πρόσφατα διακρίθηκε και ως μια από τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες στην Ελλάδα.

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

Joyce Qian, 1-800-490-1732
Head of Strategy & Growth
marketing@contactpigeon.com 
www.contactpigeon.com

Εναλλακτικά Στοιχεία Επικοινωνίας
Πάνος Λαδάς
ON.marketing
hello@onmarketing.io
www.onmarketing.io

—-End of Press Release—–

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author

Δείτε ακομα