Αύξηση χρηστών στο Facebook λόγω κοροναϊού, όχι όμως και των διαφημίσεων
Έντονος προβληματισμός διακατέχει την εταιρεία λόγω της μειωμένης ζήτησης των διαφημίσεων παρόλο την θεαματική αύξηση των χρηστών.
Ένα καλό που έκανε αυτή η πανδημία του κοροναϊού στο Facebook είναι ότι η εταιρεία σημείωσε αύξηση χρηστών με μέσο όρο περισσότερους από 1,73 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες ημερησίως (DAUs) το Μάρτιο ενώ τα κέρδη του πρώτου τριμήνου σημείωσαν και αυτά αύξηση 1,66 δισεκατομμύρια δολλάρια από το προηγούμενο τρίμηνο.
Σε όλη την «οικογένεια εφαρμογών» του, που περιλαμβάνει Facebook, Instagram, Messenger και WhatsApp, οι καθημερινά ενεργοί χρήστες ανήλθαν στα 2,36 δισεκατομμύρια, ενώ οι μηνιαίοι ενεργοί έφτασαν τα 3 δισεκατομμύρια για πρώτη φορά.
Ωστόσο τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά στο τομέα των διαφημίσεων και η εταιρεία προειδοποίησε για «σημαντική μείωση της ζήτησης για διαφήμιση» ενώ όλοι περίμεναν ότι θα αυξάνονταν ενέκα την αύξηση των χρηστών σε όλο τον κόσμο.
«Η επιχείρησή μας έχει επηρεαστεί από την πανδημία COVID-19 και, όπως και όλες οι εταιρείες, αντιμετωπίζουμε μια περίοδο άνευ προηγουμένου αβεβαιότητας στις επιχειρηματικές μας προοπτικές ενώ κάποια πράγματα είναι πέρα των δυνατοτήτων μας », έγραψε η εταιρεία σε δήλωσή της.
Η αλήθεια είναι ότι η πανδημία του κοροναϊού έχει φέρει τα πάνω κάτω σε πολλές εταιρείας κολοσσούς και δεν πρέπει να μας επλήσουν τέτοιες δηλώσεις , ωστόσο μείνετε συντονισμένοι για να είστε πάντα ενήμεροι με τις τελευταίες εξελίξεις πάνω σε αυτό το θέμα.
[Via]