Το AliExpress προειδοποιεί τους πελάτες για πιθανή καθυστέρηση στις παραδόσεις λόγω του κοροναϊού
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, το AliExpress με την πιο δημοφιλή εφαρμογή για online αγορές παγκοσμίως, προειδοποίησε τους πελάτες του ότι μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των προϊόντων εξαιτίας της επιδημίας του κοροναϊού.
Η δήλωση αυτή έρχεται μετά από πολλά παράπονα πελατών σχετικά με τις παραγγελίες τους, με πολλές από αυτές να ανανεώνονται αυτόματα, αντί να ακυρώνονται και να επιστρέφονται.
Σε μια δήλωση προς τη NYTimes, η εταιρεία δήλωσε ότι “ορισμένες παραδόσεις ενδέχεται να επηρεαστούν, αλλά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή εργαζόμαστε σκληρά για να στηρίξουμε τους πωλητές μας , αλλά και να ελαχιστοποιήσουμε οποιαδήποτε ταλαιπωρία για τους πελάτες μας”.
Ο όμιλος Alibaba προειδοποίησε τον Φεβρουάριο ότι θα μειώσει τα έσοδά του στις βασικές του επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς ο κοροναϊός που σαρώνει την Κίνα έχει χτυπήσει τις αλυσίδες εφοδιασμού της εταιρείας καθώς και τις παραδόσεις προϊόντων.
Το AliExpress που ξεκίνησε το 2010, είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στη Ρωσία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βραζιλία, την Ισπανία και τη Γαλλία ενώ η εταιρεία είχε πάνω από 79 εκατομμύρια ενεργούς ετήσιους καταναλωτές σύμφωνα με οικονομικά στοιχεία στις 31 Αυγούστου 2019.
[Via]