Xiaomi: Παραμένει το μεγαλύτερο brand name στις τηλεοράσεις στην Κίνα
Στις 23 Απριλίου, η Xiaomi κυκλοφόρησε την πρωτοποριακή τηλεόραση Xiaomi Mural και μια σειρά από full-screen τηλεοράσεις. Στην πρώτη επίσημη πώληση της, η Xiaomi Mural TV πουλήθηκε μέσα σε 9 λεπτά και θα κυκλοφορήσει ξανά στις 9 Μαΐου.
Παρατηρείται σημαντική άνοδος των πωλήσεων στις full-screen αλλά και στις έξυπνες τηλεοράσεις smart-tv της Xiaomi τα τελευταία δύο χρόνια της Xiaomi στην κινεζική αγορά. Ο ετήσιος ρυθμός αύξησής για το 2018 ήταν 229% και ο όγκος των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο του 2018 ξεπέρασε τις 3 εκατομμύρια μονάδες, καθιστώντας την Xiaomi το μεγαλύτερο εμπορικό brand name στις τηλεοράσεις στην Κίνα.
Η Xiaomi ήταν αρκετά καινοτόμα και ευέλικτη στον τομέα των τηλεοράσεων.
Εκτός από τις υψηλές επιδόσεις, το μοναδικό σύστημα φωνής PatchWall Artificial Intelligence (AI) παρέχει επίσης μια εξαιρετική εμπειρία προϊόντος. Από την άποψη του περιεχομένου, η εταιρεία ενσωματώνει τους τελευταίους και πιο εξελιγμένους πόρους μαζικής περιήγησης, όπως το iQiyi, το Tencent Video, το PPTV, το Sohu Video κ.λπ., έτσι ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να ανησυχούν για το περιεχόμενο.
Από το 2018, η Xiaomi προσέθεσε επίσης και τεχνητή νοημοσύνη ΑΙ self-developed στις Xiao τηλεοράσεις της. Με αυτό το χαρακτηριστικό, οι τηλεοράσεις Xioami είναι ένα κομμάτι του smart home του IOT (Internet of Things).
Οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν άμεσα σχεδόν 2000 έξυπνες συσκευές Xiaomi μέσω του τηλεχειριστηρίου της τηλεόρασης. Ωστόσο, η Xiaomi δεν μπόρεσε ακόμα να επεκταθεί και εκτός Κίνας στην παγκόσμια αγορά, διότι κυρίως στον κλάδο των τηλεοράσεων θέλει ιδιαίτερη προσοχή αφού έχει να αντιμετωπίσει βαριά ονόματα με κύρος και ιστορία όπως τη Samsung και τη Sony.
Technode.gr – Νέα τεχνολογίας
George S. Metallidis