Το Dropbox επανασχεδιάζεται
Σύμφωνα με τον CEO της Dropbox Drew Houston, το 80% των χρηστών του προϊόντος το χρησιμοποιούν, τουλάχιστον εν μέρει, για εργασία.
Είναι λογικό, λοιπόν, η εταιρεία να επανεξετάζει εκ νέου την προσπάθειά της να εδραιώσει τη θέση της στο χώρο εργασίας. να ρίξει την εικόνα της ως “απλά” μια εταιρεία αποθήκευσης αρχείων (σε μια εποχή που σχεδόν κάθε μεγάλη εταιρεία έχει τη δική της προσφορά αποθήκευσης βλ. cloud) και να εξελιχθεί σε έναν αναπόσπαστο πυρήνα στις καθημερινές λειτουργίες του απλού αλλά και του πιο απαιτητικού χρήστη.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Dropbox ανακοίνωσε ότι το “νέο Dropbox” θα κυκλοφορήσει σε όλους τους χρήστες. Παίρνει τους απλούς, κοινόχρηστους φακέλους και τους μετατρέπει σε αυτό που η εταιρεία αποκαλεί “Spaces” – μικροί κόμβοι συνεργασίας για την ομάδα σας, εμπλουτισμένοι με ροές σχολίων, AI για την επισήμανση αρχείων που ίσως χρειάζεστε στα μέσα της συνάντησης σε πράγματα όπως το Slack, το Trello και το G Suite.
Με μια αναδιαμορφωμένη διεπαφή χρήστη που φέρνει μεγάλο μέρος της λειτουργικότητας του Dropbox έξω από OS του dropbox στη δική του ειδική εφαρμογή, είναι μακράν η μεγαλύτερη αλλαγή χρήστη που έχει δει το προϊόν από την κυκλοφορία του πριν από 12 χρόνια.
George S. Metallidis
techlog.gr – νέα τεχνολογίας