Η Poco ανακοινώνει το κλείσιμο του παγκόσμιου ιστότοπου της: Τι συνέβη;
Οι θαυμαστές της Poco πρόκειται να αλλάξουν, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κλείσει τον παγκόσμιο ιστότοπό της (po.co) στις 31 Δεκεμβρίου 2024. Αυτό περιλαμβάνει όλους τους τοπικούς ιστότοπους, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο , τη Γαλλία και τις σελίδες Παγκόσμιας. Ωστόσο, η Poco δεν εξαφανίζεται εντελώς . Αντίθετα, τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και η υποστήριξη της μάρκας θα μεταβούν στον επίσημο ιστότοπο της Xiaomi (mi.com/global), ξεκινώντας από τις 21 Οκτωβρίου 2024.
Προκαλεί έκπληξη ωστόσο αυτή η μετάβαση δεν προκαλεί ιδιαίτερη αναστάτωση στους υπάρχοντες πελάτες, αφού όλα τα υπάρχοντα προγράμματα εξυπηρέτησης πελατών, οι αγορές, ακόμη και τα προγράμματα επιβράβευσης, όπως τα Poco Points, θα μεταφερθούν στην πλατφόρμα Xiaomi. Τα υπάρχοντα κουπόνια θα επανεκδοθούν επίσης πριν από τις 12 Δεκεμβρίου 2024. Οι χρήστες δεν θα χρειαστεί να κάνουν επιπλέον βήματα, καθώς όλες οι προηγούμενες παραγγελίες, οι πληροφορίες παρακολούθησης και οι κριτικές θα μεταφερθούν αυτόματα στο σύστημα
της Xiaomi .
Τι μέλλει γενέσθαι;
Αν και η Xiaomi είχε προηγουμένως τοποθετήσει την Poco ως ανεξάρτητη επωνυμία, το κλείσιμο του τομέα po.co υποδηλώνει έναν εξορθολογισμό των λειτουργιών στο οικοσύστημα της Xiaomi. Παρόλα αυτά, η εταιρεία θα εξακολουθεί να υπάρχει στην υποδομή της Xiaomi, επιτρέποντας τη συνέχεια στη διαθεσιμότητα και την υποστήριξη των προϊόντων. Ωστόσο, η αυτόνομη εφαρμογή Poco Store δεν θα επιβιώσει αυτής της μετάβασης και θα πάψει να λειτουργεί μετά τις 31 Δεκεμβρίου.
Επιπτώσεις στους Χρήστες
Η στροφή στην πλατφόρμα της Xiaomi έχει σχεδιαστεί για να είναι ομαλή για τους καταναλωτές. Μπορείτε ακόμα να έχετε πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα τους μέσω του ιστότοπου της Xiaomi χωρίς να ανησυχείτε μήπως χάσετε τους πόντους αφοσίωσης ή άλλα πλεονεκτήματα. Η Poco India, που λειτουργεί υπό τον τομέα poco.in, αναμένεται να παραμείνει ανεπηρέαστη προς το παρόν.
Τελικά, αυτή η αλλαγή φαίνεται να αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Xiaomi για την ενοποίηση των υποεμπορικών σημάτων της κάτω από μια ψηφιακή ομπρέλα. Για τους χρήστες του Poco, η μετάβαση θα πρέπει να είναι απρόσκοπτη, αλλά σημαίνει ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι της μάρκας υπό την ηγεσία της Xiaomi.