23 Φεβρουαρίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Η Google εισάγει νέα στοιχεία ΑΙ στο Android

2 min read
Google AI ftr1 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Loading

Ο ανταγωνισμός μεταξύ της Google, της Apple και της Meta στα smartphones πρόκειται να εισέλθει σε μια συναρπαστική φάση, ιδίως για τους χρήστες του Android. Η Google παρουσίασε πρόσφατα μια σημαντική αναβάθμιση της τεχνητής νοημοσύνης που έχει τη δυνατότητα να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες Android αλληλεπιδρούν με τις συσκευές τους. Η εξέλιξη αυτή υπόσχεται μια αξιοσημείωτη αλλαγή στο τοπίο των smartphones.

Οι τεχνολογικοί γίγαντες που ηγούνται στο χώρο των λειτουργικών συστημάτων των smartphones και των οικοσυστημάτων εφαρμογών έχουν εδώ και καιρό εμπλακεί σε μια σκληρή μάχη για την αφοσίωση των χρηστών στα μηνύματα. Αυτός ο ανταγωνισμός είναι βάσιμος, αν αναλογιστεί κανείς την απαράμιλλη προσκόλληση εφαρμογών όπως το WhatsApp, το iMessage και τα Μηνύματα Google. Αυτές οι πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων χρησιμεύουν ως κόμβος των κοινωνικών δικτύων των χρηστών, προσελκύοντας τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, κάθε μέρα.

Η Google εισάγει το Bard στο Android

image 4 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Από ότι δείχνουν τα πράγματα η Google φαίνεται να περιλαμβάνει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του Bard απευθείας στην βασική πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων της. Με μια υπάρχουσα διεπαφή χρήστη και βάση χρηστών, αυτή η προσέγγιση εξαλείφει την ανάγκη για τους χρήστες να εγκαταστήσουν νέες εφαρμογές ή να περιηγηθούν σε πολύπλοκες επεκτάσεις εφαρμογών παραγωγικότητας. Πρόκειται για μια απλότητα όπως το ChatGPT που έρχεται προεγκατεστημένο σε κάθε smartphone Android, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στο τοπίο των πλατφορμών ανταλλαγής μηνυμάτων.

Τα τελευταία δύο χρόνια, Google έχει προωθήσει ενεργά την εφαρμογή Μηνύματα ως την εναλλακτική λύση για το Android έναντι του iMessage. Αυτή η προσπάθεια περιελάμβανε την εφαρμογή κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο, την προεπιλεγμένη υπηρεσία RCS (Rich Communication Services) και την εισαγωγή πολλαπλών νέων χαρακτηριστικών. Τώρα, έχοντας επιτύχει αυτά τα ορόσημα, η Google ετοιμάζεται για μια αναβάθμιση AI που όχι μόνο συνδέει τους χρήστες των Messages μεταξύ τους αλλά και δημιουργεί μια άμεση σύνδεση με την Google.

Το Google Bard θα εμπλουτίζει τα μηνύματα στο Android

image 5 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Όπως περιγράφει η ίδια το Google Bard, αυτή η αναβάθμιση είναι έτοιμη να αλλάξει “το παιχνίδι για τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε”. Τοποθετημένο ως βοηθός τεχνητής νοημοσύνης ενσωματωμένος στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, το Bard στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία ανταλλαγής μηνυμάτων με διάφορους τρόπους. Από τον εξορθολογισμό της επικοινωνίας έως την προώθηση της δημιουργικότητας και την προσφορά πληροφοριών, το Bard οραματίζεται να γίνει ένας εξατομικευμένος βοηθός AI αφιερωμένος στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας ανταλλαγής μηνυμάτων για τους χρήστες. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην εξέλιξη των πλατφορμών ανταλλαγής μηνυμάτων, εισάγοντας ένα νέο επίπεδο νοημοσύνης και λειτουργικότητας στην καθημερινή επικοινωνία των χρηστών.

Υπήρχαν πέρυσι υπονοούμενα που έδειχναν ότι η Google διερευνούσε την ενσωμάτωση του Bard στην εφαρμογή Messages. Αν και δεν υπήρχαν συγκεκριμένες λεπτομέρειες εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο, με την πρόσφατη ανάλυση του τελευταίου pre-release APK, το 9to5Google ανέφερε ότι το Bard είναι πράγματι καθ’ οδόν για το Google Messages. Ο βοηθός AI αναμένεται να παίξει ρόλο στην υποβοήθηση των χρηστών στη σύνταξη μηνυμάτων. Θα βοηθά επίσης στη μετάφραση γλωσσών, στην αναγνώριση εικόνων και στην εξερεύνηση ενδιαφερόντων μέσα στην πλατφόρμα μηνυμάτων. Αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί μια πιθανή επέκταση των δυνατοτήτων του Bard και την ενσωμάτωσή του στις καθημερινές εργασίες ανταλλαγής μηνυμάτων, ενισχύοντας περαιτέρω τη χρησιμότητα της εφαρμογής μηνυμάτων της Google.

Ένα πιο έξυπνο σύστημα μηνυμάτων

image 6 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Η ενσωμάτωση του Bard στα Μηνύματα Google έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει διάφορες εργασίες, καθιστώντας δραστηριότητες όπως η δημιουργία μιας συνταγής ή η σύνταξη ενός κειμένου για το αφεντικό σας πιο απλές. Ωστόσο, αυτά δεν είναι τίποτα σε όλα αυτά που πρόκειται να ενσωματωθούν εν τέλει.

Η εισαγωγή του ChatGPT προκάλεσε συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της διαδικτυακής αναζήτησης. Κάποιοι πρότειναν ότι η συμβατική προσέγγιση με βάση το πρόγραμμα περιήγησης θα επισκιασθεί από ένα πιο διαδραστικό και διαλογικό μοντέλο. Σε απάντηση, η Google προχώρησε γρήγορα στην παρουσίαση του Bard. Αναγνώρισε το εξελισσόμενο τοπίο των αλληλεπιδράσεων των χρηστών και τη ζήτηση για πιο ελκυστικές και διαδραστικές εμπειρίες αναζήτησης. Αυτή η στρατηγική κίνηση ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη τάση της βιομηχανίας προς διεπαφές με βάση την Τεχνητή Νοημοσύνη και τη συνομιλία. Ως εκ τούτου, η Google τοποθετείται ώστε να αξιοποιήσει αυτή τη μετατόπιση για να προσφέρει στους χρήστες μια πιο δυναμική και εξατομικευμένη εμπειρία αναζήτησης και αλληλεπίδρασης.

Η AI θα αλλάξει τον τρόπου που επικοινωνούμε

Η ενσωμάτωση της σύνθεσης κειμένου AI, της αναγνώρισης εικόνων και των αιτημάτων πληροφοριών είναι πιθανότατα μόνο η αρχή της ευρύτερης στρατηγικής για την αξιοποίηση των AI chatbots για σκοπούς αναζήτησης. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αρχική εστίαση μπορεί να περιλαμβάνει απλούστερες εργασίες. Ωστόσο, απώτερος στόχος είναι η μετατροπή της συνομιλίας σε ένα πιο εξελιγμένο και λειτουργικό μέσο εμπορικής αλληλεπίδρασης. Η επένδυση σε πιο προηγμένη δόμηση για τα μοντέλα AI δικαιολογείται από τη δυνατότητα των AI chatbots να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις λειτουργίες αναζήτησης, οδηγώντας σε πιο απρόσκοπτες και εξατομικευμένες εμπειρίες.

Το Bard, για παράδειγμα, τοποθετείται ως βοηθός αγορών, προσφέροντας στους χρήστες διάφορους τρόπους για να βελτιώσουν την αγοραστική τους εμπειρία. Μπορεί να προτείνει μοναδικές ιδέες για δώρα, να συγκρίνει διαφορετικά μοντέλα προϊόντων, να παρέχει βασικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές. Μπορεί επίσης να βρει κριτικές και αξιολογήσεις από πραγματικούς χρήστες. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να αναζητήσει ηλεκτρονικά καταστήματα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αντικείμενα με τάση. Επιπλέον, μπορεί ακόμη και να παρακολουθεί τις τιμές σε διαφορετικούς λιανοπωλητές για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες θα έχουν τις καλύτερες προσφορές. Τέλος, μπορεί να ειδοποιεί τους χρήστες για μειώσεις τιμών και διαθέσιμα κουπόνια για αντικείμενα που τους ενδιαφέρουν.

Αυτή η προσέγγιση ευθυγραμμίζεται με την αρχική πρόθεση του Google Allo. Το Allo δυσκολεύτηκε λόγω των προκλήσεων που αντιμετώπισε στον αποτελεσματικό συνδυασμό των λειτουργιών του βοηθού και των λειτουργιών ανταλλαγής μηνυμάτων. Άλλες πλατφόρμες όπως το Telegram προσφέρουν επιλογές chatbot. Αλλά το πλεονέκτημα της Google έγκειται στην εξοικείωσή της με τους καθημερινούς χρήστες. Θα εξαρτηθεί επίσης από την εδραιωμένη θέση της ως παγκόσμιο οικοσύστημα αναζήτησης και διαφήμισης.

Τι θα κάνουν οι άλλες πλατφόρμες;

image 7 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Το βασικό ερώτημα τώρα είναι πώς θα αντιδράσουν η Apple και το WhatsApp. Η ενσωμάτωση της Siri στο iMessage είναι μια περιορισμένη επιλογή και το WhatsApp, στο πλαίσιο του σταθερού της Meta, θα μπορούσε εύκολα να φέρει μια παρόμοια λειτουργία. Η Meta, με το εκτεταμένο δίκτυό της και τις cross-platform εφαρμογές της, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μια νέα διάσταση στην κερδοφορία μέσω της ανταλλαγής μηνυμάτων με βάση την τεχνητή νοημοσύνη.The key question now is how Apple and WhatsApp will respond. Siri integration into iMessage is a limited option, and WhatsApp, within Meta’s stable, could easily bring a similar functionality. Meta, with its extensive network and cross-platform applications, has the potential to introduce a new dimension to monetization through AI-driven messaging.

Ωστόσο, η πρόκληση προκύπτει όταν τα chatbots AI βρίσκονται υπό τον έλεγχο διαφημιστικών κολοσσών όπως η Google. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να περιορίσει την εμπειρία του χρήστη σε ένα παράθυρο αναζήτησης με επίκεντρο τη Google, εστιάζοντας στα αποτελέσματα των διαφημιστών. Η εναλλακτική λύση, όπως παρατηρείται σε μοντέλα όπως η Samsung ή η ChaGPT, περιλαμβάνει συνδρομές για χαρακτηριστικά και υπηρεσίες AI. Ωστόσο, οι χρήστες έχουν ιστορικά δείξει προτίμηση στις δωρεάν υπηρεσίες, ακόμη και με κόστος την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Η εμφάνιση της τεχνητής νοημοσύνης στην ανταλλαγή μηνυμάτων παρουσιάζει μια ευκαιρία για την επανάληψη του επιτυχημένου επιχειρηματικού μοντέλου πίσω από την αναζήτηση και άλλες υπηρεσίες – οι διαφημιστές πληρώνουν για να προσεγγίσουν τους χρήστες και οι υπηρεσίες παραμένουν δωρεάν.

Η πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Λειψίας, με τίτλο “Is Google Getting Worse? A Longitudinal Investigation of SEO Spam in Search Engines”, εξετάζει τον αντίκτυπο του SEO spam και των πρακτικών χειραγώγησης στην ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ιδιαίτερα για τις κριτικές και τις συστάσεις προϊόντων. Η μελέτη εγείρει ανησυχίες σχετικά με την επιρροή δημοφιλών στρατηγικών διαδικτυακού μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ θυγατρικών, στη δημιουργία περιεχομένου για τη μεγιστοποίηση των κλικ.

Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι όλες οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένων των Google, Bing και DuckDuckGo, αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις στην αντιμετώπιση περιεχομένου υψηλής βελτιστοποίησης (affiliate). Οι ερευνητές προβλέπουν επιδείνωση της κατάστασης στο πεδίο των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης με την ενσωμάτωση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, τάση που καθοδηγείται από την Google.

Η επερχόμενη ενημέρωση AI για τα Μηνύματα Google ευθυγραμμίζεται με αυτή την ευρύτερη τάση ενσωμάτωσης AI σε διάφορες εφαρμογές. Η κίνηση αυτή αναμένεται να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών στις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων. Θα επιτρέψει τη βοήθεια με βάση την τεχνητή νοημοσύνη σε εργασίες όπως η σύνθεση μηνυμάτων, η μετάφραση γλωσσών, ο εντοπισμός εικόνων και η εξερεύνηση ενδιαφερόντων.

Ενώ οι εξελίξεις αυτές επιφέρουν αρκετές θετικές πτυχές, υπάρχουν επίσης αξιοσημείωτες ανησυχίες. Ο δυνητικός κίνδυνος έγκειται στον περιορισμό των αποτελεσμάτων αναζήτησης στις διεπαφές ΤΝ. Ιδιαίτερα σε σενάρια που βασίζονται σε συνομιλίες, όπου η ανεπιθύμητη αλληλογραφία και οι χειρισμοί SEO μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα των απαντήσεων. Η ενσωμάτωση της ΤΝ στην ανταλλαγή μηνυμάτων, όπως παρατηρήθηκε στα Μηνύματα Google με το Bard, εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτές οι συνομιλίες δεν είναι ασφαλισμένες με κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο. Ως εκ τούτου, τα δεδομένα των χρηστών αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από την Google για τη βελτίωση των αλγορίθμων.

Σε ευρύτερη κλίμακα, διάφορα χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης εισέρχονται σε διάφορα προϊόντα της Google. Αυτά τα προϊόντα περιλαμβάνουν τις νέες εκδόσεις AI του Chrome, τη λειτουργία Help Me Write του Gmail και τη χρήση AI από το Android Auto για έξυπνο φιλτράρισμα πληροφοριών. Οι εξελίξεις αυτές προσφέρουν θετικές βελτιώσεις. Παρ’ όλα αυτά, οι χρήστες καλούνται να είναι προσεκτικοί και να έχουν υπόψη τους τις πιθανές επιπτώσεις των χαρακτηριστικών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη όσον αφορά το απόρρητο των δεδομένων και την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Όσον αφορά την κυκλοφορία του Bard στα Μηνύματα Google, η Google δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την ημερομηνία κυκλοφορίας. Ωστόσο, αναμένουμε να είναι διαθέσιμη κάποια στιγμή μέσα στο 2024, σύμφωνα με πληροφορίες από το Bard.

via

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author

Δείτε ακομα