23 Απριλίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Οι αστρονόμοι θέλουν να χτίσουν ένα μοναδικό τηλεσκόπιο υγρού-καθρέφτη σε έναν από τους κρατήρες της Σελήνης

1 min read
liquid telescope on the moon feat1 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Η NASA, όπως γνωρίζουμε, είναι ένας οργανισμός που στοχεύει να αποκαλύψει τα μυστήρια του συνεχώς αναπτυσσόμενου σύμπαντός μας . Οι αστρονόμοι της NASA μελετούν τους γαλαξίες και τα αστέρια εδώ και πολύ καιρό. Τώρα, οι αστρονόμοι από το Πανεπιστήμιο του Τέξας έχουν βρει μια ιδέα ενός ασυνήθιστου «τηλεσκοπίου υγρού καθρέφτη» που στοχεύουν να χτίσουν σε έναν από τους κρατήρες της Σελήνης.

Πριν από μια δεκαετία, οι αστρονόμοι της NASA θεωρούσαν μια ιδέα για ένα μοναδικό τηλεσκόπιο που θα χρησιμοποιεί υγρούς καθρέφτες αντί για συμπαγείς καθρέφτες όπως στα παραδοσιακά τηλεσκόπια . Ωστόσο, αυτό το έργο τερματίστηκε από τον διαστημικό οργανισμό για άγνωστους λόγους, έτσι θέλουν να ακολουθήσουν αυτή τη θεωρία και να προωθήσουν την έρευνά τους. Ένα επίσημο έγγραφο για τη μελέτη πρόκειται να δημοσιευθεί σε μια μελλοντική έκδοση του Astrophysical Journal.

Το πρωτότυπο τηλεσκόπιο θα είναι σαν μια τεράστια δεξαμενή, που περιέχει ανακλαστικό υγρό, που περιστρέφεται. Θα έχει διάμετρο 330 πόδια και θα μπορούσε να χτιστεί μέσα σε έναν κρατήρα σε έναν από τους πόλους της Σελήνης . «Ο καθρέφτης του τηλεσκοπίου θα ήταν ένας περιστρεφόμενος κάδος υγρού, που θα συμπληρώνεται από ένα μεταλλικό – και επομένως ανακλαστικό – υγρό», δήλωσε ο Volker Bromm, συν-συγγραφέας της εφημερίδας.

υγρό τηλεσκόπιο στο φεγγάρι 1

Οι αστρονόμοι λένε ότι καθώς το τηλεσκόπιο θα βασίζεται σε υγρά, θα είναι πολύ πιο εύκολο να μεταφερθούν τα στοιχεία από τη Γη στη Σελήνη.

Τώρα, ο κύριος στόχος του τηλεσκοπίου θα ήταν να παρατηρήσει τα «πρώτα αστέρια» του σύμπαντος που, σύμφωνα με την εκτίμηση των ερευνητών, έχουν σχηματιστεί πριν από 13 δισεκατομμύρια χρόνια. Η παρατήρηση αυτών των αστεριών μπορεί να δώσει πολύ περισσότερες γνώσεις για την ύπαρξή μας και να αποκαλύψει διάφορα άλλα άγνωστα μυστήρια του σύμπαντος.

Έτσι, η ιδέα του τηλεσκοπίου υγρού καθρέφτη θα είναι αρκετά ισχυρή για να συλλάβει αυτά τα πρώτα αστέρια, τουλάχιστον θεωρητικά. Επομένως, θα ονομάζεται «Τελικά Μεγάλο Τηλεσκόπιο».

«Αυτή η στιγμή του πρώτου φωτός βρίσκεται πέρα ​​από τις δυνατότητες των σημερινών ή σχεδόν μελλοντικών τηλεσκοπίων. Είναι επομένως σημαντικό να σκεφτούμε το «απόλυτο» τηλεσκόπιο, ένα που μπορεί να παρατηρήσει άμεσα αυτά τα αόριστα πρώτα αστέρια στην άκρη του χρόνου », πρόσθεσε ο Bromm.

[via]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author