22 Δεκεμβρίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

H WIND στηρίζει έμπρακτα τις ευπαθείς ομάδες

CSR final2 1920 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Loading

Εσείς #μένετεσπίτι και η WIND σας φέρνει ό,τι έχετε ανάγκη

Θεσσαλονίκη, 31 Μαρτίου 2020.

Σε αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη που όλοι μας ζούμε για πρώτη φορά, το πιο σημαντικό είναι η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα.

Η WIND Ελλάς συνεπής στη δέσμευση της προς στην κοινωνία και κυρίως στις ευπαθείς ομάδες, κάνει πράξη την πρωτοβουλία «Μείνετε σπίτι – Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια», και αποδεικνύει έμπρακτα την φροντίδα της στο κοινωνικό σύνολο.

Σε συνεργασία με την εταιρεία οχημάτων ταξί της Θεσσαλονίκης TaxiWay, αναλαμβάνουν για όλες τις ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ, μονογονεϊκές οικογένειες κ.α.) να μεταφέρουν τα είδη πρώτης ανάγκης από οποιοδήποτε κατάστημα τροφίμων ή φαρμακείο της Θεσσαλονίκης,  διευκολύνοντας έτσι την παραμονή τους στο σπίτι.

Οι  ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καλούν καθημερινά μεταξύ 7.00 – 10.00 στο τηλεφωνικό κέντρο της TaxiWay (2310866866/18300)  δηλώνοντας τον κωδικό 900 και τη διεύθυνση της οικίας τους. Ο πλησιέστερος οδηγός ταξί της TaxiWay θα φτάνει άμεσα στην πόρτα τους και θα παραλαμβάνει την λίστα με τα ψώνια και το χρηματικό αντίτιμο[1]. Ο οδηγός θα φροντίσει να συλλέγει και να παραδίδει τα προϊόντα με υπευθυνότητα, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας.

Η πρωτοβουλία «ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ- Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια» αποτελεί προσπάθεια στήριξης των ευάλωτων ομάδων, που βρίσκονται σε ανάγκη, και αποφυγής του κινδύνου να  προσβληθούν από τον ιό. Με αυτόν τον τρόπο η WIND και η TaxiWay συμβάλλουν στην εκστρατεία #μένουμεσπίτι και στη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης του κορωνοϊού (COVID-19). H ενέργεια έχει ξεκινήσει από την πόλη της Θεσσαλονίκης και πολύ σύντομα θα λάβει χώρα και στην Αθήνα.

Σε δήλωση του ο Πρόεδρος της TaxiWay κος Θοδωρής Σταυρίδης ανέφερε σχετικά: «Αυτές τις δύσκολες στιγμές, με αίσθημα κοινωνικής αλληλεγγύης βρισκόμαστε στη διάθεση των συνανθρώπων μας, που έχουν ανάγκη. Κύριο μέλημα μας είναι να καλυφθούν με ασφάλεια και συνέπεια όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες.»

Από την πλευρά του, ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της WIND Ελλάς, Γιώργος Τσαπρούνης ανέφερε: «Σε μια περίοδο εξαιρετικά δύσκολη για όλους, οφείλουμε να επιδείξουμε υπευθυνότητα και να συνδράμουμε στη μάχη κατά του αόρατου εχθρού. Στόχος μας να προστατεύουμε τις ευάλωτες ομάδες που απειλούνται περισσότερο από την πανδημία».

[1] Έως 50€ ημερησίως*

*Η χρέωση της τηλεφωνικής κλήσης είναι βάση του τιμοκατάλογου του παρόχου που διαθέτετε

Συχνές ερωήσεις & απαντήσεις

Ερώτηση

Ποιους αφορά η ενέργεια;

Απάντηση

Αφορά αποκλειστικά ηλικιωμένους ανθρώπους (από 60 ετών και πάνω), ΑΜΕΑ και μονογονεϊκές οικογένειες, που διαμένουν μόνιμα στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

Αφορά όλους τους συνδρομητές των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας (WIND, Cosmote και Vodafone)

Ερώτηση

Είναι δωρεάν ή πληρώνω κάποιο κόμιστρο;

Απάντηση

Η WIND αναλαμβάνει όλα τα έξοδα μεταφοράς.

Οι ενδιαφερόμενοι πληρώνουν μόνο τα ψώνια.

Ερώτηση

Ποιον αριθμό καλώ;

Απάντηση

Το τηλεφωνικό κέντρο της TAXIWAY: 18300 και 2310866866

Ερώτηση

Ποιες ώρες και μέρες μπορώ να καλέσω;

Απάντηση

Καθημερινά από τις 07:00π.- 10:00 από Δευτέρα έως και Σάββατο.

Ερώτηση

Μέχρι τί ώρα θα παραλάβω;

Απάντηση

Οι παραδόσεις θα γίνονται αυθημερόν μέχρι τις 13:00.

Ερώτηση

Πόσες φορές μπορώ να καλώ την ημέρα;

Απάντηση

1 φορά την ημέρα

Ερώτηση

Δεν μπορώ να γράψω τη λίστα, θα μπορούσε να το κάνουν από τη TaxiWay;

Απάντηση

Ναι, οι άνθρωποι της TaxiWay θα μπορέσουν να σας εξυπηρετήσουν.

Ερώτηση

Ο οδηγός θα έχει λάβει μέτρα ασφαλείας;

Απάντηση

Ο οδηγός και συνοδηγός θα φορούν μάσκα και γάντια προστασίας.

Ερώτηση

Από που μπορώ να ψωνίσω;

Απάντηση

Από οποιοδήποτε supermarket ή φαρμακείο της επιλογής σας.

Ερώτηση

Θα μπορούσατε να πάτε και μέχρι το φούρνο (για παράδειγμα);

Απάντηση

Λυπάμαι πολύ! Οι αγορές μπορούν να γίνουν μόνο από supermarket ή φαρμακείο.

Ερώτηση

Πως θα ξέρω ποιος θα έρθει σπίτι;

Απάντηση

Από το τηλεφωνικό κέντρο θα σας ενημερώσουν για το όνομα του οδηγού και του συνοδηγού, τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και σε πόση ώρα θα φτάσουν στην πόρτα σας.  Τα οχήματα της TAXIWAY έχουν πάνω αυτοκόλλητα με την επωνυμία της εταιρείας.

Ερώτηση

Μέχρι ποιο ποσό μπορώ να διαθέσω καθημερινά;

Απάντηση

Μέχρι 50€. Οι αγορές δεν μπορούν να ξεπερνούν το ποσό. Αν κάποιο προϊόν ξεπερνάει το κόστος, δεν θα γίνεται η αγορά του.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author

Δείτε ακομα