26 Απριλίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Το LinkedIn κάνει ντεμπούτο στο LinkedIn Live, μια νέα υπηρεσία live streaming

1 min read
Το LinkedIn - το διάσημο αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης για τον επιχειρηματικό κόσμο με σχεδόν 600 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως - λέει ότι το βίντεο είναι το ταχύτερο αναπτυσσόμενο format....
GettyImages 5974360701 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Loading

Το LinkedIn – το διάσημο αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης για τον επιχειρηματικό κόσμο με σχεδόν 600 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως – λέει ότι το βίντεο είναι το ταχύτερο αναπτυσσόμενο format στην πλατφόρμα του παράλληλα με τις υπηρεσία που πρόσφατα εισήγαγε δημοσιεύσεις άρθρων, γραπτών εργασιών και κειμένων, τα διάφορα νέα των επιχειρηματικών κοινοτήτων, ειδήσεις και άλλο περιεχόμενο. Τώρα αποφασίζει να κάνει το επόμενο βήμα.

Αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία ξεκινά την υπηρεσία live βίντεο, δίνοντας στους ανθρώπους και τις οργανώσεις τη δυνατότητα να μεταδίδουν βίντεο σε πραγματικό χρόνο.

Αρχικά ξεκινώντας από το beta στις Η.Π.Α., το LinkedIn Live (όπως ονομάζεται το προϊόν) θα λειτουργεί μόνο μέσω προσκλήσεων (invites).

Τις προσεχείς εβδομάδες, το LinkedIn θα δημοσιεύσει επίσης μια φόρμα επικοινωνίας για άλλους που θέλουν να μπουν στην πλατφόρμα. Δεν είναι σαφές πότε και αν το LinkedIn θα δώσει τη δυνατότητα σε όλους να δημιουργήσουν βίντεο LinkedIn Live, αλλά αν σκεφτεί κανείς πόσο γρήγορα εξελίχθηκε το νέο χαρακτηριστικό που εισήγαγε δημοσίευσης άρθρων  τότε σίγουρα αναμένεται και αυτή η νέα υπηρεσία θα διαδοθεί πολύ γρήγορα.

Το αρχικό ζωντανό περιεχόμενο που η LinkedIn ελπίζει να μεταδώσει, που ίσως να έχετε ήδη δει στο feed των ειδήσεων του LinkedIn, είναι η κάλυψη συνεδρίων, ανακοινώσεις προϊόντων, Q&As και άλλες εκδηλώσεις με επικεφαλείς και μέντορες από μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, τελετές απονομής και βραβείων και πολλά άλλα.

Για να υπογραμμίσουμε τον τρόπο με τον οποίο το LinkedIn θέλει να αναπτύξει αυτό – ειδικά στην πρώτη του φάση – όχι ως ακατάλληλο για το χρήστη περιεχόμενο, αλλά ως ροή ειδήσεων που ταιριάζουν με την ευρύτερη φιλοσοφία της όλης πλατφόρμας για αυτό και έχει συνεργαστεί με τρίτους μέντορες του είδους live streaming όπως το Wirecast, το Switcher Studio, το Wowza Media Systems, το Socialive και το Brandlive, “με περισσότερα να έρθουν τις επόμενες εβδομάδες”, ανέφερε η LinkedIn.

Υπάρχει και άλλος τεχνικός συνεργάτης για αυτή τη προσπάθεια του LinkedIn: η Microsoft, της οποίας η Azure Media Services, μέρος του cloud division, παρέχει κωδικοποίηση. Παρόλο που η Microsoft απέκτησε το LinkedIn το 2016, έχει διατηρήσει ως επί το πλείστον μια απόσταση γι ‘αυτό είναι μια αξιοσημείωτη εξαίρεση. Το Skype, παρεμπιπτόντως, δεν αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ?

Σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της, το LinkedIn θα λέγαμε μπήκε κάπως αργά σε αυτόν τον τομέα.

Μέσα από τις εξελίξεις από τους ανταγωνιστές της όπως το Twitter και το Facebook, η LinkedIn, η οποία ανήκει στην Microsoft, εισήγαγε τα πρώτα της εγγενή βίντεο το καλοκαίρι του 2017.

Αλλά στους 17 μήνες από την έναρξη των χαρακτηριστικών βίντεο, το LinkedIn έχει δει μια μεγάλη ώθηση στην κυκλοφορία και στα έσοδα από (non-live) βίντεο στην πλατφόρμα του.

“Το βίντεο είναι το ταχύτερο αναπτυσσόμενηο format στην πλατφόρμα μας αυτή τη στιγμή και αυτό που είναι πιο πιθανό να κάνει τους ανθρώπους να μιλούν”, δήλωσε ο Pete Davies, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων στο LinkedIn. Ο ίδιος και η LinkedIn αρνήθηκαν να δώσουν συγκεκριμένα στοιχεία όσον αφορά τον αριθμό των δημιουργών βίντεο ή των θεατών, εκτός από το γεγονός ότι “εκατομμύρια” μέλη του LinkedIn έχουν χρησιμοποιήσει αυτό το χαρακτηριστικό.

Ο Davies δήλωσε ότι το live βίντεο ήταν μία μεγάλη πρόκληση και είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι που χρησιμοποιείται σε άλλες κοινωνικές πλατφόρμες όπως το YouTube, το Facebook και το Twitter.

«Το Live ήταν το πιο απαιτητικό χαρακτηριστικό», είπε.  Οι άλλες κοινωνικές πλατφόρμες χρησιμεύουν ως πρότυπο: όπως και με αυτές οι χρήστες μπορούν να κάνουν Like τα βίντεό τους καθώς μεταδίδονται τα βίντεο, oι θεατές μπορούν να κάνουν ερωτήσεις ή να κάνουν προτάσεις σε σχόλια σε πραγματικό χρόνο. έτσι περίπου θα γίνεται κι εδώ συνέχισε…

Μένει λοιπόν να δούμε πως θα εξελιχθεί όλο αυτό ….

George S. Metallidis
https://www.TechNode.gr

Πηγή

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author

Δείτε ακομα