Το Facebook θα εμφανίζει ποιος χρησιμοποιεί τα προσωπικά σου στοιχεία για να στείλει μία στοχευμένη διαφήμιση
Το Facebook έχει κάνει κάποια βήματα για να εμποδίσει τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά τώρα θα λέγαμε ότι κάνει ακόμα ένα βήμα παραπάνω.
Από τις 28 Φεβρουαρίου, το Facebook θα ενσωματώσει το “γιατί βλέπω αυτή τη διαφήμιση;” και θα εμφανίζει (αν κάποιος) χρησιμοποίησε τα στοιχεία επικοινωνίας για να πουλήσει το συγκεκριμένο προϊόν.
Θα γνωρίζετε αν η διαφήμιση προέρχεται απευθείας από την εταιρεία, ή εάν η εταιρεία βασίστηκε σε έναν εξωτερικό συνεργάτη για τη συλλογή των δεδομένων.
Το Facebook θα δείχνει μόνο ποια εταιρεία χρησιμοποιεί τις πληροφορίες επικοινωνίας.
Αυτό βέβαια δεν θα σταματήσει εντελώς την κακή χρήση των προσωπικών δεδομένων. Θα δίνει όμως μια πληροφορία αρκετά σημαντικά για το πως οι διαφημιζόμενοι έλαβαν τα δεδομένα σας και έτσι να σας δοθεί η δυνατότητα να περιορίζετε την πρόσβαση στα δεδομένα σας στο μέλλον.
Η TechCrunch σημειώνει επίσης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook να εντοπίζει διαφημιστικούς συνεργάτες οι οποίοι ανεβάζουν πληροφορίες χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών και από την άλλη θα συνέτιζε κάπως τις πιο “αδίστακτες” κάνοντας τες να το διπλοσκεφτούν προτού συλλέξουν πληροφορίες χωρίς να σας ρωτήσουν για σας για να σας στείλουν μία διαφήμιση.
Ενώ το Facebook μπορεί να μην είναι τόσο διαφανές όσο θα θέλαμε με τις πολιτικές διαφημίσεων, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
George S. Metallidis
Πηγή https://www.engadget.com/2019/02/06/facebook-to-show-uploaders-for-ad-targeting/