Η Microsoft μόλις αποκάλυψε τυχαία τα σχέδιά της για την επέκταση του Xbox Live σε περισσότερες πλατφόρμες
και πως αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην εξάλειψη των μακροχρόνιων φραγμών στη βιομηχανία παιχνιδιών κονσόλας….
- Η Microsoft έχει αποκαλύψει τα σχέδια της για να φέρει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα παιχνιδιών Xbox Live το Nintendo Switch, το iOS της Apple και τις συσκευές Android.
- Περισσότερες λεπτομέρειες εδόθησαν από τη Microsoft στο συνέδριο προγραμματιστών παιχνιδιών του 2019.
- Η επέκταση των υπηρεσιών Xbox Live θα επέτρεπε στους παίκτες να είναι όλοι συνδεδεμένοι ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούν μια κονσόλα παιχνιδιών ή ένα smartphone, το οποίο αποτελεί μακρόπνοο εμπόδιο στον κλάδο.
Η Microsoft αποκάλυψε τα σχέδια της, να φέρει την πλατφόρμα παιχνιδιών Xbox Live στο Nintendo Switch, το iOS της Apple και τις συσκευές Android σε μια προσπάθεια που θα συνδέει τους παίκτες σε διαφορετικές συσκευές και θα φέρνει τα παιχνίδια Xbox σε ένα νέο κοινό.
Τα σχέδια του γιγαντιαίου τεχνολοικού κολοσσού αποκαλύφθηκαν για το συνέδριο 2019 Game Developers Conference (GDC), μια ετήσια συγκέντρωση επαγγελματιών των video games που θα λάβει μέρος στο Σαν Φρανσίσκο τον επόμενο μήνα. Η Microsoft πόσταρε ένα GDC με τίτλο ”
Xbox Live: Growing & Engaging Your Gaming Community Across Platforms (Presented by Microsoft)
” και η περιγραφή στην ιστοσελίδα του GDC έδωσε ιδιαίτερες λεπτομέρειες για την υπηρεσία παιχνιδιών κονσόλας Xbox Live της Microsoft που επεκτείνεται σε νέες πλατφόρμες.
Η περιγραφή από τότε έχει κατέβει από τον ιστότοπο, αλλά το Windows Central έχει δημοσιεύσει το πλήρες κείμενο της.
“Το Xbox Live επεκτείνεται από τις κονσόλες παιχνιδιών 400M σε περισσότερους από 68 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες σε συσκευές άνω των 2B με την κυκλοφορία του νέου XDK πολλαπλών πλατφορμών”, ανέφερε η περιγραφή του πάνελ GDC. “Πάρτε μια πρώτη ματιά στο SDK για να δώσετε τη δυνατότηα στους προγραμματιστές παιχνιδιών να συνδέσουν παίκτες μεταξύ των iOS, Android και Switch εκτός από το Xbox και οποιοδήποτε παιχνίδι στο Microsoft Store σε υπολογιστές με Windows”.
Η επέκταση των υπηρεσιών του Xbox Live θα μπορούσε να αποτελέσει τη σπίθα για την φωτιά που πρόκειται να ακολουθήσει στη βιομηχανία παιχνιδιών κονσόλας.
Το Xbox Live είναι η online πλατφόρμα παιχνιδιών της Microsoft.
Οι παίκτες χρησιμοποιούν το Xbox Live για να συνδεθούν και να παίξουν μαζί παιχνίδια, να κατεβάσουν νέες κυκλοφορίες, να δημιουργήσουν δικές τους λίστες φίλων, φωνητική συνομιλία και να μοιραστούν μηνύματα και βίντεο κλιπ. Μέχρι τώρα, το Xbox Live αφορούσε ως επί το πλείστον αποκλειστικά την κονσόλα παιχνιδιών Xbox One της Microsoft και τους υπολογιστές με Windows.
Η απόφαση να φέρουμε το Xbox Live σε ανταγωνιστικές συσκευές είναι μια σημαντική αλλαγή για τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, όπου οι κατασκευαστές κονσολών μάχονται συχνά για αποκλειστικότητα και αναζητούν νέους τρόπους για να επενδύσουν οι παίκτες στο υλικό τους. Αλλά πρόσφατα, το Xbox έχει δείξει ότι είναι πρόθυμο να συνεργαστεί με τον ανταγωνισμό.
Το “Minecraft” είναι ένα από τα πρώτα παιχνίδια της Microsoft που επιτρέπουν στους παίκτες του Xbox και του Nintendo Switch να παίζουν μαζί. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί λογαριασμούς της Microsoft στο Nintendo Switch .
Nintendo
Η έκδοση Nintendo Switch του Minecraft, του καλύτερου παιχνιδιού της Microsoft, επιτρέπει στους παίκτες να παίζουν με τους χρήστες στο Xbox.
Μία προσπάθεια συνεργασίας σπάνια για τις δύο εταιρείες και έπεται συνέχεια.
- άλλα δημοφιλή παιχνίδια όπως το “Fortnite” και το “Rocket League” επιτρέπουν τώρα τους παίκτες να επικοινωνούν από διαφορετικές πλατφόρμες.
Καθώς το cross-platform play γίνεται πιο κοινό, η Microsoft δηλώνει ότι θέλει να διευκολύνει τους προγραμματιστές να διατηρήσουν τις κοινότητές τους συνδεδεμένες.
Η Microsoft θέλει να διευκολύνει τους προγραμματιστές να απελευθερώσουν παιχνίδια σε πολλές πλατφόρμες.
Microsoft
Η σουίτα PlayFab της Microsoft παρέχει εργαλεία σχεδιασμένα για προγραμματιστές για τη διαχείριση και τη δημιουργία εσόδων στην online κοινότητα του παιχνιδιού. Η Microsoft απέκτησε το PlayFab τον Ιανουάριο του 2018 και οι υπηρεσίες της εταιρείας χρησιμοποιούνται ήδη για να συνδέσουν περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο παίκτες σε περισσότερα από 1.200 παιχνίδια ανεβασμένα στο cloud.
“Αυτό θα κάμψει τα εμπόδια στους προγραμματιστές που θέλουν οι κοινότητές τους να αλληλεπιδρούν πιο ελεύθερα σε όλες τις πλατφόρμες”, ανέφερε η ομάδα του Microsoft GDC. “Σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες παιχνιδιών κονσόλας PlayFab, σημαίνει λιγότερη εργασία για τους προγραμματιστές παιχνιδιών και περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθείτε στη διασκέδαση”.
Το πρόγραμμα xCloud, η επερχόμενη υπηρεσία online παιχνιδιών της Microsoft, θα μπορούσε να επωφεληθεί από την επέκταση του Xbox Live
Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Phil Spencer, δήλωσε ότι ο στόχος του xCloud είναι να φτάσει στους παίκτες σε οποιαδήποτε συσκευή επιλέγουν να παίξουν.
Η επέκταση της του Xbox Live θα μπορούσε να ωφελήσει τα μελλοντικά σχέδια παιχνιδιών της Microsoft. Πέρυσι, η Microsoft παρουσίασε το Project xCloud , μια υπηρεσία παιχνιδιών κονσόλας cloud που θα μπορούσε να μεταφέρει βίντεο υψηλής ποιότητας σε smartphones και άλλες συσκευές. Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Phil Spencer, δήλωσε ότι ο στόχος του xCloud είναι να φτάσει στους παίκτες σε οποιαδήποτε συσκευή επιλέγουν να παίξουν.
Η προσθήκη του Xbox Live σε περισσότερες συσκευές θα μπορούσε να εισαγάγει νέους χρήστες στην υπηρεσία και να βοηθήσει τη Microsoft να διαχειριστεί τις πρώτες προσδοκίες πριν το Project xCloud αναπτυχθεί σε πολλές πλατφόρμες. Οι δημόσιες δοκιμές για την υπηρεσία cloud gaming αναμένεται να ξεκινήσουν αργότερα αυτό το έτος.
Τα σχέδια της Microsoft για το Xbox Live θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του GDC 2019 από τις 18 έως τις 22 Μαρτίου.
πηγή https://www.businessinsider.com/microsoft-xbox-live-nintendo-switch-iphone-android-ios-2019-2#xbox-live-is-microsofts-online-gaming-platform-1