Ο Mark Zuckerberg έγραψε “1.000 λέξεις” για να υπερασπιστεί το Facebook
mark zuckerberg WSJ defending facebooκ
- Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Mark Zuckerberg έγραψε μια στήλη στην Wall Street Journal υπερασπίζοντας την εταιρεία του.
- Το ενδιαφέρον σε αυτήν την ιστορία είναι γιατί το δημοσίευσε στην WSJ.
- Με αυτό το άρθρο θέλει να καθησυχάσει εν μέρει το “ακροατήριο” της εφημερίδας – συμπεριλαμβανομένων επενδυτών και πολιτικών – ότι η εταιρεία εξακολουθεί να εξυπηρετεί έναν σημαντικό σκοπό.
- Κατά τα λοιπά…, δεν θα βρείτε και πολλά καινούργια νέα: Καταδικάζει κάποιες παρανοήσεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων του Facebook και εξηγεί πώς το facebook βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις.
Ο Mark Zuckerberg επέλεξε τη Wall Street Journal για να υπερασπιστεί τις επιχειρηματικές πρακτικές του Facebook.
Σε μια στήλη που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, ο 34χρονος δισεκατομμυριούχος ανέλυσε τα “γεγονότα του Facebook”, εξηγώντας “τις αρχές του τρόπου λειτουργίας ” και τα φερόμενα “σαφή οφέλη” για τον επιχειρηματικό κόσμο και ιδίως για τις μικρές επιχειρήσεις.
Βέβαια μετά από μήνες έντονων ελέγχων σχετικά με το πώς το Facebook “χρησιμοποιεί” τα δεδομένα των χρηστών και εν μέσω άλλων σκανδάλων, προσπαθεί θα λέγαμε με αυτό το άρθρο να ενισχύσει την υποστήριξη των επενδυτών και του ευρύτερου κοινού.
Η επιλογή του Zuckerberg για το περιοδικό Wall Street Journal ξεφεύγει από τα συνηθισμένη πρακτική του να μιλάει απευθείας στους χρήστες μέσω της προσωπικής του σελίδας στο Facebook (όπως έκανε για να αντιμετωπίσει ζητήματα από τις προγραμματισμένες αλλαγές περιεχομένου, από τις διαρροές μηνυμάτων σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων ) και αντικατοπτρίζει την πίεση που δέχεται η εταιρεία δεδομένου και ότι την τρέχουσα περίοδο υπόκειται σε έντονο εξονυχιστικό έλεγχο.
Η WSJ είναι μια υπερεκτιμημένη εφημερίδα, επικεντρωμένη στις επιχειρήσεις με “ακροατήριο” που περιλαμβάνει θεσμικούς επενδυτές και πολιτικούς. Είναι σχεδόν το πιο αποτελεσματικό μέσο για να βγει ένα μήνυμα στο ευρύ επιχειρηματικό κοινό, ενώ το facebook είναι ένα κοινωνικό δίκτυο με σχεδόν 2,3 δισεκατομμύρια ενεργά μηνιαίους αλλά απλούς καθημερινούς χρήστες – και ως εκ τούτου, η στήλη δείχνει ότι η ομάδα επικοινωνίας του Facebook προσπαθεί να αποσπάσει μια θετική γνώμη για το Facebook από σημαντικούς παράγοντες.
Ερωτηθείς για σχόλιο, η εκπρόσωπος του Facebook, Elisabeth Diana, δήλωσε ότι δεν υπάρχει “πραγματική λογική – το WSJ διαβάζεται σε πολλές χώρες”. Ο Ζούκερμπεργκ ανήρτησε τη στήλη της WSJ στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.
“Πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να έχει φωνή και να είναι σε θέση να την εκφράσει. Αν είμαστε δεσμευμένοι να εξυπηρετούμε όλους, τότε χρειαζόμαστε μια υπηρεσία που είναι προσιτή σε όλους. Ο καλύτερος τρόπος να γίνει αυτό είναι να προσφέρονται δωρεάν υπηρεσίες, και αυτό κάνουμε “, έγραψε ο Zuckerberg.
mark zuckerberg WSJ defending facebooκ
Ο Zuckerberg λέει ότι θέλει να διορθώσει κάποιες παρεξηγήσεις
Η συγκεκριμένη δημοσίευση προσπαθεί με κάποιο τρόπο να λύσει τις παρεξηγήσεις σχετικά με το πώς λειτουργεί το Facebook. “Δεν πωλούμε τα δεδομένα των ανθρώπων, παρόλο που αναφέρεται συχνά ότι το κάνουμε”, έγραψε. Το Facebook επίσης δεν μοιράζεται σκόπιμα clickbait ( χρήση “πιασάρικων” τίτλων ή εικόνων από ιστοσελίδες, με στόχο να τραβήξουν την προσοχή σας) , γράφει ο επικεφαλής exec.
Είναι λογικό να υπάρχει μία επεξεργασία δεδομένων και προτιμήσεων αν αναλογιστεί την κλίμακα των χρηστών και τα δεδομένα που συλλέγει το Facebook – αναφέροντας ότι η εταιρεία συλλέγει “κάποιες πληροφορίες για τις διαφημίσεις”.
“Υπάρχει το σημαντικό ερώτημα εάν το μοντέλο διαφήμισης ενθαρρύνει εταιρείες όπως η δική μας να χρησιμοποιούν και να αποθηκεύουν περισσότερες πληροφορίες από ό, τι διαφορετικά θα έκανε”, γράφει ο Zuckerberg.
“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι συλλέγουμε κάποιες πληροφορίες για τις διαφημίσεις – αλλά αυτές οι πληροφορίες είναι γενικά σημαντικές για την ασφάλεια και την εκμετάλλευση των υπηρεσιών μας, για παράδειγμα, οι εταιρείες συχνά βάζουν κώδικα στις εφαρμογές και στους ιστότοπούς τους, οπότε όταν κάποιος τεσκάρει για να αγοράσει ένα στοιχείο, αποστέλεται μια υπενθύμιση για να ολοκληρώσει τις αγορές του αν τυχόν ξεχαστεί, αλλά αυτή η υπενθύμιση μπορεί επίσης να είναι σημαντική για την ανίχνευση απάτης ή πλαστών λογαριασμών. “
Κατα τα λοιπά δεν υπάρχει τίποτα νέο στη στήλη του διευθύνοντος συμβούλου – το Facebook υιοθέτησε προσεκτικά ορισμένους κανονισμούς (υπό την προϋπόθεση ότι είναι προς το συμφέρον του) εδώ και μήνες και οι δηλώσεις του Zuckerberg ότι το Facebook δεν πωλεί δεδομένα χρήστη είναι μία αποποίηση ευθυνών και μία εξιλέωση θα λέγαμε για όσους ακολούθησαν τα γεγονότα το 2018 .
Ωστόσο, μετά από μήνες και μία πληθώρα μηνυμάτων σχετικά με το σκάνδαλο Cambridge Analytica και τις ευρύτερες ανησυχίες για την προστασία προσωπικών δεδομένων, καθώς και με την πτωτική πορεία της μετοχής, δείχνει ότι το Facebook είναι πρόθυμο να καθησυχάσει τους υπεύθυνους ότι η βασική χρησιμότητα του Facebook είναι η επικοινωνία και σε αυτό όλο το εγχείρημα είναι στημένη και η συγκεκριμένη πλατφόρμα.
“Είναι σημαντικό να έχουμε αυτό το δικαίωμα, διότι υπάρχουν σαφή οφέλη σε αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο”, γράφει ο Zuckerberg σε μια ενότητα που εκθειάζει τις αρετές του κοινωνικού του δικτύου. “Δισεκατομμύρια άνθρωποι λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες για να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τους ανθρώπους τους αλλά αλλά και για να εκφραστούν και οι μικρές επιχειρήσεις – οι οποίες αποτελούν τη ν ραχοκοκαλιά στην παγκόσμια οικονομία – καθημερινά έχουν πρόσβαση σε εργαλεία που τους βοηθούν να ευδοκιμήσουν. 90 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις στο Facebook αποτελούν μεγάλο μέρος της επιχείρησής μας.
Οι περισσότερες δεν είχαν μέχρι πρότινος την οικονομική δυνατότητα να προβληθούν μέσα από τηλεοπτικές διαφημίσεις ή άλλου είδους προβολή και τώρα έχουν πρόσβαση σε εργαλεία που μόνο οι μεγάλες εταιρείες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν. Οι μισές επιχειρήσεις στο Facebook δηλώνουν ότι έχουν προχωρήσει και στην πρόσληψη περισσότερων εργασόμενων από τότε που εντάχθηκαν στο κοινωνικό αυτό μέσο. Χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας για τη δημιουργία εκατομμυρίων θέσεων εργασίας » ανέφερε σχετικά ο Zuckerberg .
kirilos2000
Πηγή techinsider