23 Ιουνίου 2024

Techlog.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Ποιοι είναι οι ανασταλτικοί παράγοντες για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών;

1 min read
NagaCommerce d1 | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας
0
(0)

Loading

Αναζητώντας τη διαρκή της ανάπτυξη, η πλατφόρμα διαχείρισης e-shop NagaCommerce εστιάζει στην ανάπτυξη των e-shop που την εμπιστεύονται, καθώς μόνο έτσι μπορεί να πετύχει το δικό της όραμα!

Κεντρικός στόχος είναι η αναγνώριση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις ηλεκτρονικές αγορές και φυσικά, η επίλυσή τους.

Η τελική έκθεση της κλαδικής έρευνας, για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, που δημοσίευσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΑ) 11/2022, καταλήγει στα εξής συμπεράσματα:

Βασικοί ανασταλτικοί παράγοντες για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών συνιστούν, μεταξύ άλλων, τα μεταφορικά έξοδα και η απουσία επιλογής πληρωμής με αντικαταβολή.

Αν και το 95% των ερωτηθέντων καταναλωτών είναι ευχαριστημένοι από τη συνολική εμπειρία τους, δεδομένου ότι τα φαινόμενα εξαπάτησης δεν εμφανίζονται συχνά στην πράξη, παρ’ όλα αυτά η ανησυχία εξαπάτησης παραμένει ένας από τους κύριους ανασταλτικούς παράγοντες.

Λαμβάνοντας υπόψην αυτά τα δεδομένα αλλά και τις εξατομικευμένες προκλήσεις των συνεργαζόμενων e-shops, η NagaCommerce δίνοντας προτεραιότητα στην διασφάλιση του κέρδους σας, έχει εστιάσει στην επίλυση – μεταξύ άλλων – και των παραπάνω, με τις εξής ενέργειες:

  • Ενσωματώνει στην πλατφόρμα πλήρως προσαρμόσιμους κανόνες δωρεάν μεταφορικών (και πολλών άλλων εκπτώσεων) που μπορούν να περιοριστούν σε χρονικό επίπεδο, σε συγκεκριμένα προϊόντα, σε κατηγορίες προϊόντων, σε ομάδες πελατών και σε ποσό ή ποσότητα παραγγελιών.
  • Ρύθμιση της μεθόδου πληρωμής με αντικαταβολή με λίγα clicks, με περιορισμό κατά βούληση αυτής της μεθόδου πληρωμής, με βάση την χώρα αποστολής, τις κατηγορίες προϊόντων, ή συγκεκριμένες εταιρείες ταχυμεταφορών. Επίσης, προσφέρει επιλογή περιορισμού της αντικαταβολής, με βάση το ιστορικό των παραγγελιών του καταναλωτή, εφαρμόζοντας φίλτρα όπως μη έγκυρες παραγγελίες, επεστράφη, ακυρώθηκε, μη ολοκληρωμένη και με ορισμό του δικού σας αριθμητικού ορίου σε αυτές.

Για την εξάλειψη της ανησυχίας εξαπάτησης, η ομάδα της NagaCommerce έχει εντοπίσει ότι τα δύο κυριότερα στοιχεία που καθησυχάζουν τους καταναλωτές, είναι αφενός η αντικαταβολή σαν μέθοδος πληρωμής, αφού ο καταναλωτής δε θα ξοδέψει τα χρήματά του πριν παραλάβει το δέμα του και αφετέρου η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.

Σύμφωνα με τους όρους επιστροφής, λοιπόν, που ισχύουν για το δικό σας κατάστημα, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη φόρμα επιστροφών μέσω της πλατφόρμας και να παρέχετε την δυνατότητα εύκολης επιστροφής προϊόντων στους πελάτες σας, για να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη τους απέναντί σας.

Οπως προκύπτει, η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ καταναλωτών και καταστήματος, φυσικού και δη ηλεκτρονικού, είναι πρωταρχικής σημασίας και αποτέλεσμα μιας γενικότερης επαγγελματικής προσέγγισης του e-shop σας.

Naga WWN d | Techlog.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Τα πραγματικά εμπόδια για την επίτευξη μιας τέτοιας προσέγγισης, όπως αναφέρει η ίδια έκθεση, είναι:

  • Το υψηλό κόστος δημιουργίας, λειτουργίας και προώθησης.
  • Η έλλειψη γνώσεων σχεδιασμού και οργάνωσης omnichannel στρατηγικών και του ρυθμιστικού πλαισίου, καθώς και έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού.
  • Η δυσκολία, έως και πλήρης αδυναμία πρόσβασης των επιχειρήσεων σε δεδομένα, κάτι που δεν τους επιτρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες και τις συναλλακτικές συνήθειες των καταναλωτών.
  • Το κόστος χρήσης των υπηρεσιών πληρωμών και το κόστος προμήθειας τεχνικού εξοπλισμού (POS).

Στη NagaCommerce παραμένοντας στοχοπροσηλωμένοι στην ανάπτυξη των συνεργαζόμενων e-shops, έχουμε φροντίσει και για την εξάλειψη των παραπάνω εμποδίων, με πρώτο και κύριο το κόστος, αφού η πλατφόρμα παρέχεται ως συνδρομητική υπηρεσία με μηνιαίο κόστος που ξεκινά από μόλις 39€ (για καταστήματα με ετήσιο τζίρο έως 50.000€) και χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Όσον αφορά την παρουσία του e-shop σας σε πολλαπλά κανάλια πωλήσεων, μέσω της πλατφόρμας, σάς παρέχεται απρόσκοπτη σύνδεση, παραμετροποιημένη από το τμήμα development της εταιρείας, με marketplaces (Ελλάδας και εξωτερικού), Social Media, e-mail, SMS και Viber, για να παρουσιάσετε το brand σας σε εκατομμύρια δυνητικούς πελάτες, χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις και επιπλέον κόστος.

Οι πωλήσεις δεν βασίζονται στην τύχη!

Οι πωλήσεις είναι αποτέλεσμα στρατηγικών κινήσεων με δεδομένο αποτέλεσμα. Με τα Analytics και τις πλήρεις αναφορές που σας παρέχονται μέσα στην πλατφόρμα, έχετε στην διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή μετρήσιμα δεδομένα, που σας επιτρέπουν να παίρνετε καθοριστικές αποφάσεις για τις μελλοντικές σας κινήσεις και να έχετε εσείς τον απόλυτο έλεγχο του e-shop σας.

Όσον αφορά τις υψηλές προμήθειες των υπηρεσιών πληρωμών που ενδέχεται να αντιμετωπίζετε, η NagaCommerce έρχεται με μία πληθώρα εναλλακτικών τρόπων πληρωμής, offline, όπως τραπεζική κατάθεση, πληρωμή στο κατάστημα κ.λπ., αλλά και εναλλακτικούς online όπως πληρωμή με PayPal (πρόγραμμα με πολύ χαμηλή προμήθεια) και Viva Wallet (με πλήρη εξάλειψη της προμήθειας, αν πληρώνετε και εσείς με αυτό το πρόγραμμα).

Σε κάθε περίπτωση, ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης e-shop όπως είναι η NagaCommerce, αποδεικνύεται παραπάνω από απαραίτητο μπροστά στη συνεχή αύξηση του ανταγωνισμού, αλλά και των κοστολογίων. Δίνοντας έμφαση στην ταχύτητα, την ασφάλεια και την επεκτασιμότητα του e-shop σας, διασφαλίζουμε το κέρδος σας για να κερδίσετε την μάχη του ανταγωνισμού με διαφορά!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μεταφέρετε το e-shop σας στη NagaCommerce, ή να κατασκευάσετε ένα νέο.

Είναι πιο εύκολο και προσιτό από ό,τι φαντάζεστε, αφού όλα τα εργαλεία παρέχονται χωρίς επιπλέον κόστος, στη συνδρομή που ξεκινά από 39€/μήνα (πλέον Φ.Π.Α).

Ενδιαφέρομαι για μεταφορά τού e-shop μου

Ενδιαφέρομαι για κατασκευή νέου e-shop

ΠΗΓΗ wwn.gr

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

About The Author

Δείτε ακομα