Parcel Monitor: Πόσο μπορούν να περιμένουν οι πελάτες για την παραλαβή των παραγγελιών τους;
Με την περίοδο αιχμής των εορταστικών αγορών τού 2023 προ των πυλών, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο προετοιμάζονται, γιατί αναμένεται να είναι αρκετά δυναμική!
Η τελευταία έκθεση της Parcel Monitor προσφέρει μια λεπτομερή και διορατική ανάλυση του τί να περιμένετε κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου αγορών σε διάφορες περιοχές, αποκαλύπτοντας βασικές τάσεις λιανικής, διαρκώς μεταβαλλόμενες συμπεριφορές πελατών και απόψεις ειδικών, που μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Οι κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις για τη σεζόν αιχμής
Γνωρίζατε ότι οι ανταγωνιστικές τιμές φέρνουν το 80% των αποφάσεων αγοράς; Ως εκ τούτου, η προσφορά χαμηλών τιμών μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο μάρκετινγκ υψηλής επισκεψιμότητας και μπορεί να επηρεάσει τόσο τις μηχανές σύγκρισης, όσο και τα ποσοστά μετατροπών για την επιχείρησή σας.
Με τόσες πολλές επιλογές διαθέσιμες, το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια άκρως ανταγωνιστική αρένα, καθώς οι καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν εύκολα και άμεσα όχι μόνο προϊόντα, αλλά και την προστιθέμενη αξία και φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις για τις αγορές τους.
Επίσης, με την ευρεία προσβασιμότητα του Διαδικτύου και την αυξανόμενη σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα online reviews έχουν τόση αξιοπιστία, όσο και μια σύσταση από κάποιον που γνωρίζετε. Ενώ οι γραπτές μαρτυρίες είναι πολύτιμες, οι μαρτυρίες σε βίντεο μπορεί να είναι ακόμη πιο επιδραστικές, καθώς επιτρέπουν στους πιθανούς πελάτες να δουν και να ακούσουν από πρώτο χέρι τις θετικές εμπειρίες που είχαν άλλοι με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Τέλος, η δωρεάν αποστολή συνεχίζει να έχει σημαντική επιρροή στις αποφάσεις αγοράς για το 59% των καταναλωτών. Η δωρεάν αποστολή προσφέρει ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους περισσότερους λιανοπωλητές, επιτρέποντάς τους να εξορθολογίσουν τις διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς και επίσης ενθαρρύνουν τις καταναλωτικές δαπάνες, ενισχύοντας τις μέσες τιμές παραγγελιών και αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπής.
Οι περισσότεροι πελάτες μπορούν να περιμένουν έως και 4 ημέρες μετά την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης
Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο του λιανικού εμπορίου, η εμπειρία παράδοσης παραμένει καθοριστικός παράγοντας που διαμορφώνει την ικανοποίηση των πελατών. Η σημασία των έγκαιρων παραδόσεων είναι αναμφισβήτητη και οι έμποροι λιανικής προσπαθούν συνεχώς να ανταποκριθούν, ή να υπερβούν τα υποσχόμενα παράθυρα παράδοσης.
Ωστόσο, είναι εξίσου σημαντικό να μετρηθεί η υπομονή που επιδεικνύουν οι πελάτες, όταν η πραγματική ημερομηνία παράδοσης αποκλίνει από την αρχική εκτιμώμενη. Αυτός ο παράγοντας γίνεται ιδιαίτερα σημαντικός κατά την περίοδο αιχμής των αγορών, μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από άνοδο των παραγγελιών και αυξημένες προκλήσεις στα logistics.
Το 2022, το τοπίο των καταναλωτών χαρακτηρίστηκε από τις ακόλουθες προσδοκίες για τις παραδόσεις:
● Το 24,9% των πελατών πίστευε ότι η αναμονή 1-2 ημερών μετά την αρχική ημερομηνία παράδοσης ήταν αποδεκτή.
● Ένα σημαντικό 48,4% ήταν πρόθυμο να περιμένει για 3-4 ημέρες καθυστέρησης.
● Το 21,5% των πελατών θεώρησε ότι 5-7 ημέρες καθυστέρησης είναι ορακά ανεκτή.
● Περίπου το 5,3% ήταν αρκετά υπομονετικοί ώστε να δεχτούν μια εβδομάδα, ή μεγαλύτερη καθυστέρηση.
Αποδεκτές ημέρες καθυστέρησης παράδοσης παραγγελιών το 2022 συγκριτικά με το 2023.
Πηγή: Parcel Monitor
Φέτος, ένα τεράστιο 54% των πελατών αναμένει τις παραδόσεις τους εντός 1-2 ημερών από την ημ/νία παράδοσης, ένα αξιοσημείωτο άλμα από 24,9% του 2022. Ενώ το 32% των πελατών εξακολουθεί να είναι πρόθυμο να περιμένει τις παραγγελίες του με καθυστέρηση 3-4 ημερών, η υπομονή των πελατών για παραδόσεις που εκτείνονται σε 5-7 ημέρες έχει μειωθεί σημαντικά, με μόνο το 11% να είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τέτοιες καθυστερήσεις.
Προβλέψεις για την περίοδο αιχμής τού 2023
Καθώς η περίοδος των εορταστικών αγορών πλησιάζει, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο τί μπορεί να φέρει το 2023 στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία, η αισιοδοξία κυριαρχεί, καθώς αυτές οι χώρες αναμένεται να πάρουν το προβάδισμα αυτή τη σεζόν, αναμένοντας αύξηση 5-20% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι καταναλωτές σε αυτές τις χώρες μπορούν να περιμένουν μια σεζόν γεμάτη συναρπαστικές προσφορές, ταχύτερες παραδόσεις και πληθώρα επιλογών.
Ενώ η Ευρώπη στο σύνολό της συνεχίζει να έχει καλές επιδόσεις, για κάποιες χώρες είναι μια κάπως διαφορετική ιστορία. Η Γερμανία, η Ελβετία και η Ολλανδία, ιστορικά γνωστές για τα αποτελεσματικά δίκτυά τους logistics, αναμένεται να παρουσιάσουν μέτρια ανάπτυξη τη φετινή εορταστική σεζόν, που θα κυμαίνεται από -5% έως 5% σε σύγκριση με το 2022. Αυτές οι χώρες φαίνεται να αντιμετωπίζουν ορισμένες προκλήσεις στη διατήρηση των ίδιων ρυθμών ανάπτυξης με τις γειτονικές χώρες, πιθανώς λόγω της ωρίμανσης των αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου τους και του αυξημένου ανταγωνισμού.
Ομοίως, στην Αυστραλία και στον Καναδά, η πρόβλεψη υποδηλώνει μια μάλλον σταθερή πορεία με μικρή ανάπτυξη (-5 έως 5%) η οποία δεν αναμένεται να κάνει σημαντικά άλματα. Αυτές οι περιοχές είναι πιθανό να διατηρήσουν ένα επίπεδο συνέπειας στις επιδόσεις τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε σύγκριση με πέρυσι, με λιγότερες διακυμάνσεις σε σύγκριση με τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.
Μπορείτε να κατεβάσετε το πλήρες report από εδώ.
Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.
Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΠΗΓΗ wwn.gr