Έρχονται τα Facebook Shops με σκοπό να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg ανακοίνωσε την Τρίτη τα Facebook Shops, τα οποία θα διευκολύνουν τις εταιρείες να καταχωρίσουν τα προϊόντα τους στο Facebook και το Instagram.
Τα Facebook Shops, τα οποία είναι δωρεάν, θα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να ανοίγουν στην ουσία ένα eshop και στη σελίδα τους στο Facebook, στο προφίλ Instagram, στο Stories ή σε διαφημίσεις, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. ενώ στο μέλλον, τα Facebook Shops θα επιτρέπουν επίσης στις επιχειρήσεις να πωλούν προϊόντα σε πελάτες μέσω WhatsApp, Messenger και Instagram Direct. Θα μπορούν επίσης να προσθέτουν ετικέτες σε προϊόντα κατά τη διάρκεια ζωντανών ροών στο Facebook και στο Instagram, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να κάνουν κλικ στις ετικέτες και να μεταφέρονται σε μια σελίδα παραγγελίας προϊόντων.
Η εταιρεία έχει προηγουμένως επιτρέψει στις επιχειρήσεις να παραθέσουν προϊόντα στο Facebook και το Instagram, αλλά το Facebook Shops τους επιτρέπει να ανεβάζουν τους καταλόγους τους μία φορά, ώστε να είναι προσβάσιμοι σε διάφορες εφαρμογές του Facebook.
“Είναι μια απλή και συνεπής εμπειρία σε αυτήν την οικογένεια εφαρμογών, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο για τους ανθρώπους”, δήλωσε ο Zuckerberg σε μια ζωντανή ροή στο Facebook. “Αυτό φυσικά σημαίνει ότι θα υπάρξουν υψηλότερες μετατροπές και περισσότερες πωλήσεις για μικρές επιχειρήσεις.”
Τα Facebook Shops έρχονται καθώς το Facebook εντείνει τις προσπάθειές του για υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κοροναϊού και ο Zuckerberg είπε ότι προσωπικά ασχολήθηκε με την ανάπτυξη αυτού του νέου χαρακτηριστικού.
Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των περισσότερων από 8 εκατομμυρίων διαφημιζόμενων στο Facebook, δήλωσε ο Zuckerberg την Τρίτη, ενώ τόνισε ότι μακροπρόθεσμα, τα καταστήματα και άλλα προϊόντα ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσαν να βοηθήσουν το Facebook να αυξήσει τις πωλήσεις διαφημίσεων, δήλωσε ο Zuckerberg.
Αν και τα Facebook Shops θα διευκολύνουν τις εταιρείες να καταχωρίσουν τα προϊόντα τους στο Facebook, στις περισσότερες περιπτώσεις οι χρήστες θα πρέπει να εγκαταλείψουν το Facebook και να κατευθυνθούν στον ιστότοπο της εταιρείας για να ολοκληρώσουν την αγορά, με άλλα λόγια θα είναι σαν μία βιτρίνα ή ένας κράχτης των προϊόντων τους στο eshop, ενώ μόνο οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Facebook Checkout, ένα πρόγραμμα που δοκιμάζει τώρα το Facebook, θα μπορούν να πραγματοποιούν συναλλαγές στο κοινωνικό δίκτυο.
Η εταιρεία σημείωσε ότι συνεργάζεται με τα κλασικά ονόματα της πιάτσας όπως το Shopify, το BigCommerce και άλλους για την υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων και πρόσθεσε ότι τα Facebook Shops θα αρχίσουν να κυκλοφορούν την Τρίτη και θα είναι ευρύτερα διαθέσιμα τους επόμενους μήνες.
“Ελπίζουμε ότι αυτά τα εργαλεία να μπορούν να ανακουφίσουν όλη αυτήν την πίεση που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας και να τους κάνει να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για το μέλλον”.
[Via]