Σκλαβενίτης – Θα πουλάει μέσω του efood προϊόντα πρώτης ανάγκης με αυθημερόν διανομή!
Τέθηκε από χθες σε εφαρμογή, σε πιλοτικό επίπεδο στο Περιστέρι, το σχέδιο συνεργασίας μεταξύ των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη και της πλατφόρμας του e-food.
Από γειτονιές του Περιστερίου τέθηκε εσπευσμένα λόγω της κρίσης του κορονοϊού, η συνεργασία μεταξύ της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και της πλατφόρμας delivery, e-food. Σύμφωνα με πληροφορίες του news24/7 πρόκειται για μία συνεργασία που ήταν στα σκαριά εδώ και καιρό όμως η διοίκηση της Σκλαβενίτης αποφάσισε να την ενεργοποιήσει τώρα ως μία ακόμη επιλογή απομακρυσμένων πωλήσεων για όσους δεν επιθυμούν να επισκέπτονται σούπερ μάρκετ αυτή την περίοδο. Υπενθυμίζεται ότι πέρα από τις τηλεφωνικές παραγγελίες, που είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά της αλυσίδας στα 50 χρόνια λειτουργίας της, από τα τέλη Ιανουαρίου δραστηριοποιείται και στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ μετά από την εξαγορά της CareMarket.gr.
Σε τι αφορά η συνεργασία
Μέσα από την πλατφόρμα του e-food οι χρήστες του – σ.σ. αρχικά σε γειτονιές κοντά στα κεντρικά της Σκλαβενίτης στον Κηφισό – έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε 2.500 βασικά προϊόντα από όλες τις κατηγορίες (τρόφιμα, φρούτα, χαρτικά, καθαριστικά κ.α.) και να έρθουν στον χώρο τους.
To μίνιμουμ της παραγγελίας είναι 30 ευρώ και η πληρωμή γίνεται online μέσω κάρτας. Παραγγελίες που θα πραγματοποιούνται έως τις 4.00 μ.μ. θα εξυπηρετούνται την ίδια ημέρα ενώ μετά από την συγκεκριμένη ώρα την επόμενη ημέρα. Μετά από το αρχικό “τεστάρισμα” αναμένεται να προστεθούν νέες περιοχές στην Αθήνα και αργότερα στην Θεσσαλονίκη και την επαρχία όπου δραστηριοποιούνται Σκλαβενίτης και e-food.
Συνεργασία Win Win
Η συνεργασία της μεγαλύτερης αλυσίδας λιανεμπορίου της χώρας μαζί με την μεγαλύτερη πλατφόρμα delivery αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο και στους δύο παίκτες. Η e-food προσθέτει στις επιλογές που προσφέρει προς τους καταναλωτές της αυτή του σούπερ μάρκετ με την πιο ισχυρή φίρμα της αγοράς και από την άλλη η Σκλαβενίτης αν και μπήκε προτελευταία, από τους μεγάλους παίκτες, στις ψηφιακές πωλήσεις (σ.σ. τελευταία έχει μείνει η Lidl) δείχνει την θέληση να καλύψει σύντομα το χαμένο έδαφος.
Η συνεργασία μέσω του e-food της δίνει πρόσβαση μάλιστα και σε ποιο νεανικά κοινά που φέρεται να είναι ένα από τα ζητούμενα της διοίκησης. Η χρονική συγκυρία για την έναρξη της συνεργασίας δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη καθώς από χθες επέστρεψαν οι ουρές στα συνοικιακά σούπερ μάρκετ εξαιτίας του νέου ορίου (σ.σ. 1 πελάτης ανά 15 τ.μ.) ενώ παράλληλα ακόμη και αν παρθεί πίσω το μέτρο της λειτουργίας της Κυριακής η εξυπηρέτηση των e-shops και των delivery θα συνεχίσει και την συγκεκριμένη ημέρα.
Πηγή: itechnews.gr