Tesla ΗΠΑ: Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση διερευνά δύο θανατηφόρα τροχαία οδηγών οχημάτων Tesla στη Φλώριντα
Μία ανεξάρτητη ομοσπονδιακή αρχή ετοιμάζεται να ερευνήσει τα δύο θανατηφόρα τροχαία οδηγών αυτοκινήτων Tesla που συνέβησαν την περασμένη εβδομάδα.
Το Associated Press αναφέρει ότι η Εθνική Αρχή Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας θα εξετάσει τους θανάτους του Omar Awan στις 24 Φεβρουαρίου και του Jeremy Beren Banner την 1η Μαρτίου.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ σχεδιάζει επίσης να εξετάσει το ατύχημα της 1ης Μαρτίου.
Το NHTSA μπορεί να ανακαλέσει οχήματα, και να θεσπίσει νέους κανονισμούς, οι οποίοι θα μπορούσαν να δημιουργήσουν προβλήματα για την Tesla ή για άλλες εταιρείες που εργάζονται σε αυτόνομα αυτοκίνητα.
Δεν είναι σαφές εάν ένας από τους δύο οδηγούς χρησιμοποίησε τον ημι-αυτόματο πιλότο τη στιγμή του ατυχήματος.
Ο Jeremy Beren Banner, 50 ετών, σκοτώθηκε μετά από συντριβή στην Delray Beach την Παρασκευή. Omar Awan, 48 ετών, πέθανε σε ένα ατύχημα όταν το αυτοκίνητο του τυλίχτηκε στις φλόγες στο Davie στις 24 Φεβρουαρίου. Ο banner οδηγούσε ένα μοντέλο Tesla 3 και ο Awan το S.
Οι οργανισμοί είναι πιθανό να διερευνήσουν εάν ο Banner χρησιμοποιούσε τον ημι-αυτόματο πιλότο οδήγησης του αυτοκινήτου του. Η Tesla ισχυρίζεται ότι προσθέτει στα αυτοκίνητά της την «πλήρη ικανότητα αυτόνομης οδήγησης», αλλά από την αντίπερα όχθη οι επικριτές λένε ότι η εταιρεία δεν εξηγεί με σαφήνεια το τι ακριβώς μπορούν να κάνουν τα οχήματα με τον αυτόματο πιλότο.
“Οι κίνδυνοι των περιορισμών αυτών των συστημάτων δεν εξηγούνται σαφώς στους ιδιοκτήτες”, δήλωσε στην INSIDER ο δρ. Shaun Kildare, διευθυντής ερευνητικών δικηγόρων για την αυτοκινητοδρόμια και την αυτοκινητοβιομηχανία. “Οι άνθρωποι υπερεκτιμούν τις ικανότητές τους και μέρος αυτών οφείλεται στον όγκο των πωλήσεων”.
Πρόσθεσε ότι οι μηχανικοί της Tesla έχουν ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης. Η εταιρεία δεν απάντησε αμέσως σε ένα αίτημα για σχολιασμό.
Οι νέες έρευνες έρχονται δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση της NTSB για τους περιορισμούς του συστήματος Autopilot που έπαιξαν σημαντικό ρόλο σε θανατηφόρο τροχαίο το 2016 του Joshua Brown, 40 ετών, στη Φλόριντα.
Σύμφωνα με τις ειδήσεις ειπώθηκε ότι οι κάμερες του Model S και το ραντάρ του δεν μπόρεσαν να ανιχνεύσουν ένα όχημα που μπήκε στη λωρίδα του αυτοκινήτου Tesla. Ενώ η Tesla επιβεβαίωσε στους οδηγούς ότι ο αυτόματος πιλότος μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο σε αυτοκινητόδρομους περιορισμένης πρόσβασης, οι οδηγοί ήταν σε θέση να ενεργοποιήσουν το Autopilot και σε άλλους δρόμους.
Ο Kildare είπε ότι το χαρακτηριστικό γνώρισμα δεν θα πρέπει να είναι διαθέσιμο σε δρόμους όπου δεν είναι ασφαλής η χρήση του.
“Εάν το όχημα ήταν υπό το έλεγχο του συστήματος αυτόματου πιλότου, αυτό το ατύχημα θα είναι πανομοιότυπο με το ατύχημα του Brown, είπε ο Kildare.
https://www.businessinsider.com/federal-government-probes-two-fatal-tesla-crashes-in-florida-2019-3